Gabz Skrevet September 16, 2014 Skrevet September 16, 2014 Fikk beskjed hos verksted i dag da jeg byttet en slange på kjøleranlegget at det er en del andre jeg burde bytte da de er gamle og slitne. Noen som vet hva jeg trenger av deler og om det er vanskelig å bytte? Trenger jeg løftebukk, er det noe guide eller bilde på hva som er hva, altså hva jeg skal bytte? "v app", "duoventiler", hva er det?
D.Toft Skrevet September 16, 2014 Skrevet September 16, 2014 er litt trangt, men det går. alt skal være tilgjengelig ovenifra.
Gabz Skrevet September 16, 2014 Forfatter Skrevet September 16, 2014 Så bra Hvor kan jeg finne delenummer?
Gabz Skrevet September 16, 2014 Forfatter Skrevet September 16, 2014 Såpass skjønte jeg, men finner det ikke, så tenkte delenummer hadde vært lettere.
Spectral72 Skrevet September 17, 2014 Skrevet September 17, 2014 Såpass skjønte jeg, men finner det ikke, så tenkte delenummer hadde vært lettere. Da er det bare å shoppe. http://bmwfans.info/parts-catalog/E39-Sedan/Europe/520i-M52/L-A/jun1997/browse/engine/cooling_system_water_hoses/
Gabz Skrevet September 17, 2014 Forfatter Skrevet September 17, 2014 Hvis det er over 200 per slange, så burde jeg kanskje bare bytte de jeg har blitt anbefalt å bytte. "Vannslanger til v app", hva skal det bety? Og hva er delenummer på duoventiler?
LK Skrevet September 17, 2014 Skrevet September 17, 2014 Det er nok slanger til varmeapparat. Duoventiler,tja mulig det er varmeventilen som sitter ved innsuget? Denne sørger for sirkulasjon av kjølevannet når du har tenningen på hakk 2.
Gabz Skrevet September 19, 2014 Forfatter Skrevet September 19, 2014 Så, vannslanger til varmeapparat og duoventiler, noen som vet hvilke slanger det er på tegningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå