vegard89 Skrevet September 17, 2014 Skrevet September 17, 2014 Hei. Har akuratt gått for et innkjøp av en bmw e46. Så jeg har et spørsmål siden jeg aldri har hatt et e46 karosseri før. Når jeg starter bilen iblandt så varsler den om en gåen lyspære bak men når jeg vrir lysbryteren helt over til høyre også trykker på bremsepedalen så forsvinner den. Andre ganger så forsvinner den av seg selv. Noen som vet hva dette kommer av? kan det være dårlig kontakt eller noe? Mvh. vegard
Joachim Harstad Haaland Skrevet September 17, 2014 Skrevet September 17, 2014 kan være dårligkontakt ja, ta ut og skrap litt på kintakta med flattrekker og se om det funker bedre da
Saltkjelen Skrevet September 17, 2014 Skrevet September 17, 2014 Antakeligvis en skrivefeil (i er ved siden av o), men med litt engasjement kan man lese "kontakta" evt. kontakten.
vegard89 Skrevet September 17, 2014 Forfatter Skrevet September 17, 2014 Ja selvfølgelig. Jeg som ikke tenkte så langt. Men takk for svar begge to Da skal jeg ta og prøve og se om det hjelper.
Joachim Harstad Haaland Skrevet September 18, 2014 Skrevet September 18, 2014 var ment kontakta ja.. litt dårlig med tid noen ganger kan du si ...
Aroid Skrevet September 18, 2014 Skrevet September 18, 2014 Sedan har dårlig jording i baklyktene. Ta løs kontakt stykket se i stikkeren på lykten. Bruker å svi av jording stikkeren i lykta.
Skruern Skrevet September 18, 2014 Skrevet September 18, 2014 -tror denne bilen og har varsling på skiltlys, list/håndtak konstruksjonen har problemer med vann/irr på komponentene.
vegard89 Skrevet September 19, 2014 Forfatter Skrevet September 19, 2014 Ok takk for svar alle sammen Skal prøve og ta en titt på det.
vegard89 Skrevet September 19, 2014 Forfatter Skrevet September 19, 2014 Sedan har dårlig jording i baklyktene. Ta løs kontakt stykket se i stikkeren på lykten. Bruker å svi av jording stikkeren i lykta. Om dette sku være tilfelle, Må hele stikkeren skiftes ut da?
Aroid Skrevet September 20, 2014 Skrevet September 20, 2014 Om dette sku være tilfelle, Må hele stikkeren skiftes ut da?Jeg bruker Borre hull i print plata til baklyktene og sett en skru i hullet å sette jording kabelen inn på skruen. på selve lykta stikkeren bruker å bli ødelagt. Å står igjen i kontakt stykket når du drar den av.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå