s54b32 Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Jeg har vært helt fraværende fra utviklingen i dataverden de siste årene. Igår skulle jeg bruke laptopen, etter 20 minutt med bannskap fant jeg ut at den er moden for utskifting. Hvordan er det å bruke en tablet med windows istedefor pc? I all hovedsak består bruken av surfing, tilkobling med diagnoseutstyr til bruksbil, og tilkobling til datasprut (vipec) Vil dette kunne gjøres med en tablet? (mini usb overgang) Takk for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
flobben Skrevet September 20, 2014 Share Skrevet September 20, 2014 Jeg fikk min surface 3 i går, den er litt større en ipadden, men har i tillegg full windows, en god del tilkoblinger. Med andre ord en fullverdig pc i ett hendig format. Anbefaler virkelig å ta en titt på surface3 når man skal handle noe nytt Fredrik reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
s54b32 Skrevet September 20, 2014 Forfatter Share Skrevet September 20, 2014 den ser super ut, men er litt over i pris en hva jeg hadde tenkt. Har brukt pcen usedvanlig lite, har jo alt på telefonen. Så setter ikke store krav til den, annet enn att den må kan kjøre vanlige programmer. Finns det tablets med fyllsize usb? er det noe problem med å bruke overgang fra mini til standard usb? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå