Jokkis Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 (endret) Då endte helgeturen med ny (gammel) M bil i garasjen. 94 mod bmw m3 avus blå med grått interiør. Originale 17" m3 felger orange blinkers å ellers orginal foruten hamman vinge og bilstein dempere. Usikker på fjørene endå. Planen her er igrunn å holde bilen i mest mulig orginal stand. Den trenger litt nye lister og gummi pakninger osv. Lakkmessig har det vært litt flikking her og der. Så om det blir ny lakk på heile bilen eller om det er mulig å få et godt resultat med de aktuelle områdene. Endret Oktober 17, 2015 av Jokkis kje reagerte på dette 1
Jokkis Skrevet September 22, 2014 Forfatter Skrevet September 22, 2014 Legger med et par bilder etter en kjapp vask i dag etter eg kom heim.
williamwiers Skrevet September 22, 2014 Skrevet September 22, 2014 Liker dette bare å legge ut flere bilder, både invendig og utvendig
Jokkis Skrevet September 23, 2014 Forfatter Skrevet September 23, 2014 Ja, kjem meir bilder men det har gått litt i eitt siden eg kom heim. Merka en liten vibrasjon ved pådrag når eg kjørte heim å Googla litt i går kveld. Å det eg kom fram til var at det mest sansynlig er hardykobling som er slitt. Så eg må få bilen på bukk å få sett litt under. Då får eg en oversikt over ka deler som skal bestilles. Vil få orden på det tekniske i første omgang. Når det kjem til interiør så skal det renses skikkelig. Men usikker på om eg må sette det bort til nåken som virkelig kan det. Problemet er alcantara skinnet. Det er vist fort gjort å ødelegge det dersom en gjer det feil. Tips å råd mottas med takk! Slenger med et bilde til siden bilder alltid er gøy.
Jokkis Skrevet September 24, 2014 Forfatter Skrevet September 24, 2014 Har ikkje fått gjort nåken ting med bilen enda då eg har en hund som er sjuk å trenger all pleie den kan få. Men greidde å lure meg ut å fikk tatt et par bilde. Er igrunn på utkikk etter dørtrekk på førerside da dette er litt slitt på "armlenet". Er kanskje ikkje det fineste interiøret e36 vart levert med men eg begynner å blir meir å meir komfortabel med fargen. Alle kan ikkje ha svart skinn vader i m3'en heller tenker eg. Ka syns folket?
williamwiers Skrevet September 24, 2014 Skrevet September 24, 2014 Liker! interiøret er ikke det værste eg har sett, men hadde sikkert vært litt penere med sort alcantara eller sort skinn rattet likte eg ikke helt, liker bedre litt nyere 3-eikers ratt men flott bil og god bedring med hunden
Jokkis Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2014 I dag kom det pakke i posten! Ikkje so mykje spennende igrunn men alltid kjekt å få pakke frå koed. Nye lister å pakninger rundt vindu å litt service deler. Men delene får ligge å vente litt for eg har starta et prosjekt med å lukke carporten til å bli garasje. Då får eg stått inne i varmen uten å stresse med ting. Fått pris på garasjeport 275x200 isolert med motor med alt eg treng av skinner o.l. for kr 9500,- usikker på om det er en bra pris for har ikkje fått tid til å sjekke opp så veldi mange priser.
Jokkis Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 4, 2014 Då vart det litt handla litt meir til bilen i dag. Nytt focal frontsett frå ice audio og ny dab antenne.
Nyheim Skrevet Oktober 4, 2014 Skrevet Oktober 4, 2014 Denne ja Låg vel ute på finn ei stund før den ble solgt! Gratulere med pen M3
Skulebollen Skrevet Oktober 5, 2014 Skrevet Oktober 5, 2014 Pen bil dette Var vel en på forumet her som hadde den før..
Jokkis Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2014 Ja eg fant akkurat tråden faktisk. Eg har fått montert focal frontsett i dag. Etterpå putta eg jekken under å titta litt under. Det lille eg fikk sett såg bra ut. Men det har vært en liten oljeflekk etter bilen i garasjen å eg frykta mykje arbeid med det men det viste seg at det svetter på en slange til servo. Så det va gode nyheter. Eg skal få tatt en grundig sjekk under bilen etterkvart. Då skal hardykobling byttes også. So når eg har fått det tekniske i orden ska bilen få seg en grundig polering. Ser litt fram til akkurat det. Forsøker å få tak i orginale frontlykter siden eg ikkje hadde helt sansen for dei angel eyes lyktene.
Skulebollen Skrevet Oktober 5, 2014 Skrevet Oktober 5, 2014 Får nye originale bosch linselykter for 3500 ca, på koed
Jokkis Skrevet Oktober 5, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 5, 2014 Det var jo ikkje avskrekkende pris faktisk
Jokkis Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2014 Då begynner carporten på å ligne en garasje men fortsatt litt arbeid igjen. Fant et sett med orginale frontlykter på finn. Dei kom i posten i dag men det viste seg desverre å være to forskjellige. Den eine er zkw og den andre bosch. So eg e veldi usikker på ka eg ska gjere. Eg blir nok nødt å få tak i ei som e rett. Ellers vil det berre bli et irritasjonsmoment. So skrik ut om du har ei lykt! Trenger venstre av zkw og Høgre av bosch. Ser helst at det blir zkw da den var i best stand.
-Erik- Skrevet Oktober 15, 2014 Skrevet Oktober 15, 2014 jaja, derfor du sluttet å svare. Kunne kjøpt 2 (like) lykter av meg som vi snakket om Uansett, artig med 3.0 coupé!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå