Jokkis Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Skrevet Februar 18, 2015 Jeg kjøpte på biltema faktisk, de har et sett med 10kant-piper. Funket gull det Då får eg stikke innom Biltema å sjekke en gang til.
Jokkis Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Skrevet Februar 18, 2015 Då får eg stikke innom Biltema å sjekke en gang til.
Jokkis Skrevet Februar 21, 2015 Forfatter Skrevet Februar 21, 2015 Då har eg fått begynnt på poleringsjobben. til forandring frå tidligare bila e at no har eg eigen plass å stå så eg kan polere litt å litt. Så eg sleppe stresse med å bli ferdig. før og etter bildet her er etter en runde med p10 og tredje bildet etter et par runder med p10 og 2 ganger med p30. Siste laget er eg tenkt å teste ut noke som heite ceracoat (om noen har erfaring med dette produktet så tar eg imot med takk). Som dere ser var lakken veldi slitt. Lakken på denne var veldi enkel å jobbe med faktisk. BjornarHS reagerte på dette 1
williamwiers Skrevet Februar 22, 2015 Skrevet Februar 22, 2015 Bra lakke får litt pleie ser du trengte det Flott bil!!
Jokkis Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Skrevet Februar 26, 2015 Har fått delt den første felgen. Å startet med å fjerne klarlakk. Tester ut Biltema sin malingsfjerner gel. Latt den virke i ca 2 timer. Prøvde å skrape litt å det virker som om den funker greit men eg lar den stå på ei stund til.
Jokkis Skrevet Februar 26, 2015 Forfatter Skrevet Februar 26, 2015 Bilde av felg med mamingsfjerner gel fra Biltema påført
Jokkis Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Skrevet Februar 27, 2015 Fått startet på pussing. Først 800 papir og så 1200 å en prøvepolering med maxfin fra gasolin. Gjekk tom for strøm på drill så fikk berre tatt en kjapp runde med den.
Jørgen-Fastbmw Skrevet Februar 28, 2015 Skrevet Februar 28, 2015 Hei detta blir bra. Eg veit om en i førde med en sinnsjuk poleringsmaskin. lett å jobbe med om ringane er lause
Jokkis Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 Hei detta blir bra. Eg veit om en i førde med en sinnsjuk poleringsmaskin. lett å jobbe med om ringane er lause Eg bruka drill no. Syns igrunn det e litt tungvint. Lurt på å prøve poleringsmaskina men regna me putene berre går i oppløsning. Kass poleringsmaskin er det då?
Jokkis Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 Resultat kjeme sakte men sikkert... Her e det tydeligvis tolmodighet å pågangsmot so trengs
Jokkis Skrevet Mars 7, 2015 Forfatter Skrevet Mars 7, 2015 Har faktisk fått gjort litt i dag. Nærmer seg veldi med poleringa no. Minus med en så grundig polering er at det dukker opp diverse steinsprut skader osv som en ikkje såg så godt før. Men en fantastisk farge denne avus blå når den blir polert opp. BjornarHS reagerte på dette 1
williamwiers Skrevet Mars 8, 2015 Skrevet Mars 8, 2015 Utrolig lekker farge! kjenner det skal bli godt med sol og tørre veier om ikke aaalt for lenge!
Jokkis Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Skrevet Mars 8, 2015 Polering er ferdi for dinna gang. Måtte ha en liten prøvetur og. Neste veke satse eg på å få byttet lageret som sitter midt på mellomakslingen. Håper å trur at det er dette som lager en svak vibrasjon ved pådrag. Dekk til bbs rc (style 5) blir bestilt i mårra. Går for toyo, 205/40-17 forran på 8" felg og 215/40-17 på 9" felg bak. Har søkt en del på nettet om kor mykje dekkstrekk dette vil gi. Men det ser ut til å variere mykje. Så hvis nåken har bilde av et slikt oppsett så post gjerne.
Jokkis Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Skrevet Mars 14, 2015 (endret) Klarte ikkje vente lenger så M3'en har fått asfalt under dekka igjen. Har fått originale hovedlykter på plass også no. Endret Mars 14, 2015 av Jokkis
Jokkis Skrevet Mars 15, 2015 Forfatter Skrevet Mars 15, 2015 En liten teaser med bbs rc prøvemontering.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå