Jokkis Skrevet Oktober 15, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 15, 2014 Ja beklager at eg ikkje har svart men det har vært litt andre ting i fokus her. Hunden min måtte avlives i går etter å ha vært sjuk lenge. Så det har ikkje vært det helt store fokuset på bilen. Men no når han e gått bort så må eg fylle mykje tid å då e d en slags trøst med en M-bil i garasjen. Eg betalte forøvrig 330,- kr inkl frakt for lyktene så det var ikkje det verste bomkjøpet eg har gjort.
-Erik- Skrevet Oktober 15, 2014 Skrevet Oktober 15, 2014 Ja beklager at eg ikkje har svart men det har vært litt andre ting i fokus her. Hunden min måtte avlives i går etter å ha vært sjuk lenge. Så det har ikkje vært det helt store fokuset på bilen. Men no når han e gått bort så må eg fylle mykje tid å då e d en slags trøst med en M-bil i garasjen. Eg betalte forøvrig 330,- kr inkl frakt for lyktene så det var ikkje det verste bomkjøpet eg har gjort. Huff, husdyr som må avlives er aldri noe artig! :/ Nei 330,- er vel så vidt for frakten, så der hadde du "hell i uhell"
Jokkis Skrevet Desember 18, 2014 Forfatter Skrevet Desember 18, 2014 Då har eg endelig fått litt tid til å begynne på litt småtterier. Baklyktene var en del smuss på. Usikker på ka det var men det gjekk vekk med litt rub. Ellers mykje dritt i alle krinkler å kroker.
M3 Atle Skrevet Januar 21, 2015 Skrevet Januar 21, 2015 Hei! Dette høres sikkert merkelig ut. Men bor du i nærheten av Telemark ? Jeg skulle sette inn hjernen i M3n min her om dagen. Også kom jeg nær karosseri og pluss. Så jeg kortslutta hjernen. Men skulle gjerne vært helt 100% sikker før jg kjøpte ny. Vis du bor i nærheten ? Kunne jeg evnt betalt deg for og prøvd din. Vis den er uten EWS. Atle
Jokkis Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Skrevet Januar 22, 2015 Nei eg bur nok på Vestlandet. So det blir nok vanskelig.
Jokkis Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Skrevet Februar 7, 2015 Har desverre ikkje fått gjort mykje med bilen da tiden ikkje strekker til. Men eg rakk å skaffe meg et sett originale bbs rc som eg hentet i går. Nå blir det å få vekk klarlakk på kanten å få speilblank finish. Felgene er bortimot 100% strøkne. Tenkte å kjøre 205-40-17 på 8" forran å 215/40 på 9" bak. Noken erfaringer når det gjelder dekkstrekk å fitment på e36 mottas. Disse felgene er på et20 forran å et22 bak. Så eg er redd det kan bli trangt om plassen sjøl med dekkstrekk.
Skulebollen Skrevet Februar 7, 2015 Skrevet Februar 7, 2015 Disse som låg i Bergens området på finn? Hadde kjøpt di tvert hadde han annonsert hjulene en annen mnd. Enn januar blir nok meget bra!
Jokkis Skrevet Februar 7, 2015 Forfatter Skrevet Februar 7, 2015 Det er dei fra Bergen ja. Meget fornøyd med kjøpet. Men litt arbeid for å få den finish eg vil ha på dei.
Eystein Ose Skrevet Februar 15, 2015 Skrevet Februar 15, 2015 Min gamle med 8 og 9x17" RC. 195/40 framme og 215/35 bak, null subbing, ikke noe valsing:-D Falken Ziex 452 bak, og 912 fremme:) Bare si ifra om jeg skal slette bildene!
Jokkis Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Skrevet Februar 16, 2015 Min gamle med 8 og 9x17" RC. 195/40 framme og 215/35 bak, null subbing, ikke noe valsing:-D Falken Ziex 452 bak, og 912 fremme:) Bare si ifra om jeg skal slette bildene! Ser bra ut!
Jokkis Skrevet Februar 16, 2015 Forfatter Skrevet Februar 16, 2015 Då va pakken frå gasolin komt. Einaste eg mangla til felg renovering er 10 kant pipe for å få delt felgene. Det er vist ikkje nåke dei har på nærmeste butikk akkurat.
SondreLM Skrevet Februar 17, 2015 Skrevet Februar 17, 2015 Jeg kjøpte på biltema faktisk, de har et sett med 10kant-piper. Funket gull det
Eystein Ose Skrevet Februar 17, 2015 Skrevet Februar 17, 2015 Ehm.. Framme var det TA Technix skrudd nesten i botn uten hjelpefjør, og bak var det JOM fjører fra E30
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå