Robinsp Skrevet September 25, 2014 Forfatter Share Skrevet September 25, 2014 Fått kobla us park Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet September 26, 2014 Forfatter Share Skrevet September 26, 2014 Dynamoen eller muligens spennings regulator gikk til h... idag. Og menst jeg skulle lokalisere den så tenkte jeg å sjekke hvorfor jeg har fått noen vibrasjoner under kjøring. Fant da ut at ene fram dekket hadde kordsvikt så og si hele veien rundt hehe..Var også ene styrekula som slarka greit så blir å få bytte begge to. Bilder av dekket. Har også begyndt å rivne så smått noen plasser Så ble montert vinterhjul litt tidligere en planlagt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 10, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 10, 2014 Dynamoen ble selvfølgelig stoppet i tollen.. så har ikke fått den enda. Men håper på å få den neste uke Ellers har jeg fått fjerna en DVD spiller som var montert på midtkonsollen og den orginale telefonen Har også kjøpt ny navi skjerm siden skjermen som står i er helt mørk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Hvordan så midtkonsollen ut der skjermen bak var festet? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Var ikke så veldig gale heldigvis. 4 små hull på ver side så viser ikke så veldig. men skal bytte konsollen med tiden tenker jeg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 gratulerer med flott bil : ) blir fett med de ac-hjula da har du tenkt høyere profil på de eller? var litt vell god plass i hjulbuen spesielt forran synes jeg.. har du tatt av dekoren på alpina-leppa forresten? er midtkonsoll i skinn i denne? hvis det er std så har jeg en midtkonsoll du skal få billig : ) Robinsp reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Takk for det Ja blir tøft det. blir 35 profil som det er nå. Men skal montere justerbart senkesett så da blir de nokk bra når jeg får justert ned Ja fjerna den dekoren.. er ikke så veldig glad i de alpina merkene. Stikker seg sånn ut men leppa blir selvfølgelig Ja er midtkonsoll i skinn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Gratulerer med nydelig bil! send gjerne meg også en PM når du skal selge felgene! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Takker kan gjøre det Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Fikk bytta speedo skivene idag til orginale Montert ny skjerm så det er mulig å se noe fikk ny innertønne til ene bakfelgen siden den er sprekt, og så en ny ytterkant til ene fram felgen. Bestilte også nye kanter til bak felgene idag Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 de ac felgene er jo heller ikke helt feile! oO Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Blir bra de med nye kanter og mer senk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Ble bra med orginalt speedometer. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robinsp Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Ja ble straks mye bedre Noen som vet hvordan jeg bytter språk på speedo? Er tysk på navien også.. men fant frem hvor jeg skifta men det gikk tydligvis ikke and. Var tysk uannsett om jeg valgte engelsk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sjøbuse Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Den var engelsk da jeg hadde den! Så har aldrig endret noe der. Vet da heller ikke hvordan det endres. Eneste som var tysk var voicecontroll. Jeg forstod ikke hva dama sa og ho forstod ikke hva jeg sa. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå