Norbech Skrevet September 25, 2014 Forfatter Skrevet September 25, 2014 Sprekker vil vises i folien, men du kan selvsagt slipe og sparkle det fint igjen folie kan legges rett på grunning
Norbech Skrevet September 26, 2014 Forfatter Skrevet September 26, 2014 CCFL angel eyes + 60w Led grøftlys.HOT or NOT på E38 ??Personlig syns jeg det ser bra ut på E38, i alle fall med fargen jeg har .
D.Toft Skrevet September 26, 2014 Skrevet September 26, 2014 ccfl er ikke hot i mine øyne, led AE derimot, det er penere, og sterkere lys. fåes med 60- 90 og 120 led pr ring. led pærer i grøftelys skal du slite med, jeg fikk ikke plass til mine led pærer i grøftelysene, dem var litt for lange, så derfor ble det xenon.
Norbech Skrevet September 26, 2014 Forfatter Skrevet September 26, 2014 Hmm, takk for innspill her Må måle dybde i lykta før jeg bestiller led pærer da. Syns ccfl og led grøft på cosmos svart bil gir et godt løft, men blir kanskje litt "ny bil look"... Hmm,tenke tenke!
D.Toft Skrevet September 26, 2014 Skrevet September 26, 2014 her er mine Angel eyes http://www.umnitza.com/predator-orion-v2-led-angel-eyes-with-remote-p-1198.html
Norbech Skrevet September 27, 2014 Forfatter Skrevet September 27, 2014 Da er ccfl ringer montert, 60w cree led grøftlys pærer på vei i posten. Og jeg har skiftet glass på ene grøftlyset som var knust
Norbech Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 09:00 var jeg på biltilsynet i morrest for og godkjenne senk... Avstand fra senter av felg til hjulbue var OK, avstand fra justeringsring til fjærbein feste var OK ... MEN, bilen var 1cm for lav under Dette hadde jeg sjekket dagen i forveien, og alle mål var innenfor... Men jeg byttet ifra 19" felgene til orginale 16" felger, og tenkte selvsagt ikke over at den vil bli litt lavere under da, så jeg må inn på ny godkjenning. Enten må den heves, eller jeg må inn med 19" felgene og ha med papirer på disse... Men, stresser ikke med dette. Ingen mangellapp osv, så har god tid. Uansett. Hentet orginal Alpina leppe i posten idag. Denne ligger nå ferdig lakkert og venter på klarlakk Skal prøve å få lagt ut noen bilder etter hvert. Har kjøpt meg en slik Sony mobil som FA¤# ikke kameraet vil fungere på! Av og til får jeg tatt bilder,men 99% av tiden henger telefonen seg bare.
D.Toft Skrevet September 29, 2014 Skrevet September 29, 2014 1 cm for lav under? hva høyde har du da? hva var for lavt under/ hva målte han fra?
Norbech Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 Coilovers,og har noen cm å justere ned enda ifølge tuv... Men var 6cm på laveste faste punkt på understell... Minimum var 7cm ifølge biltilsynet
D.Toft Skrevet September 29, 2014 Skrevet September 29, 2014 du hadde 6 cm ja... da er det bra lavt og pent hva var fast punkt da? tror jeg vil slite med det samme
Norbech Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 Han målte fra forskjellige plasser, men poengterte spessielt at ramme vangen under fram setene var 6cm ish
Norbech Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 Alpina leppe ferdig lakkert, skal la lakken tørke til utpå kvelden før den monteres TRF reagerte på dette 1
Norbech Skrevet September 29, 2014 Forfatter Skrevet September 29, 2014 PS: Tusen takk til samboeren som spanderte orginal alpina leppe! e30_joakim reagerte på dette 1
D.Toft Skrevet September 29, 2014 Skrevet September 29, 2014 dem vangene der ja.. er ikke det et deksel utenpå dem? sånn at du vinner den siste cm? hehehehe steike snill sambo du har da
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå