Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

ccfl er ikke hot i mine øyne, led AE derimot, det er penere, og sterkere lys.

fåes med 60- 90 og 120 led pr ring.

led pærer i grøftelys skal du slite med, jeg fikk ikke plass til mine led pærer i grøftelysene, dem var litt for lange, så derfor ble det xenon.

Skrevet

Hmm, takk for innspill her :)

Må måle dybde i lykta før jeg bestiller led pærer da.

Syns ccfl og led grøft på cosmos svart bil gir et godt løft, men blir kanskje litt "ny bil look"... Hmm,tenke tenke!

Skrevet

09:00 var jeg på biltilsynet i morrest for og godkjenne senk... Avstand fra senter av felg til hjulbue var OK, avstand fra justeringsring til fjærbein feste var OK ... MEN, bilen var 1cm for lav under :( 
Dette hadde jeg sjekket dagen i forveien, og alle mål var innenfor... Men jeg byttet ifra 19" felgene til orginale 16" felger, og tenkte selvsagt ikke over at den vil bli litt lavere under da, så jeg må inn på ny godkjenning. Enten må den heves, eller jeg må inn med 19" felgene og ha med papirer på disse... 
Men, stresser ikke med dette. Ingen mangellapp osv, så har god tid. 

Uansett. Hentet orginal Alpina leppe i posten idag. Denne ligger nå ferdig lakkert og venter på klarlakk :D 
Skal prøve å få lagt ut noen bilder etter hvert. Har kjøpt meg en slik Sony mobil som FA¤# ikke kameraet vil fungere på! Av og til får jeg tatt bilder,men 99% av tiden henger telefonen seg bare.

Skrevet

Coilovers,og har noen cm å justere ned enda ifølge tuv... Men var 6cm på laveste faste punkt på understell... Minimum var 7cm ifølge biltilsynet

Skrevet

dem vangene der ja..

er ikke det et deksel utenpå dem? sånn at du vinner den siste cm? hehehehe

steike snill sambo du har da :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...