Gå til innhold

Noken som har kjøpt gs-privilege?

Jokkis
 Share

Anbefalte innlegg

Har sett litt på gs sine felgpakker. Å synes disse hartge felgene hadde kledd bilen min godt. Problemet er at dei e veldi vanskelig å finne orginalt å då e nok prisen deretter... Så eg har lurt litt på kopien som gs har (gs-privilege). Så det e lure på e om nåken har kjøpt disse å kan anbefale eller advare. Kunne godt tenkt meg å sett bilder av disse i den virkelige verden. Ikkje i et kvitt rom med riktig lys. For då kan jo det meste sjå bra ut. Legger ved det bildet som gs har av de.

post-47984-0-94442900-1411906886_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker. Ja det såg litt feil ut. Oz futura ser bra ut men kjenner en som har de på sin e36 so eg ville prøve å finne nåke anna. Men eg vil ha så brei kant som mulig bak å eg meina det bør være 2 step kant. Heilt flat kant ser litt rart ut bak på e36 synes eg.

Lure inn eitt spørsmål til her eg. Ka e innafor på innpress på e36 uten å valse? Då tenker eg 9,5" eller 10,5" bak

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Der syntes eg ikkje dei såg so ille ut igrunn. Dei må jo ligge i hjulbuen å helt ut. So får den jo et helt anna look.

Men ja eg har vurdert rennesport. Men sjeldne dei og. Å så e dei ofte veldi lavt innpress på. Det sitte langt inne å dreie/frese av slike felger...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fikk svar av felgengarage i dag. De kom på 2100 euro ca. (9x17 å 10x17)

Dei fortalte at dei kunne lakke senter men då vart eg veldi usikker på ka farge det skulle vært. Forslag?

Hvilken dimensjon å innpress på dei futura felgene?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...