Jokkis Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Har sett litt på gs sine felgpakker. Å synes disse hartge felgene hadde kledd bilen min godt. Problemet er at dei e veldi vanskelig å finne orginalt å då e nok prisen deretter... Så eg har lurt litt på kopien som gs har (gs-privilege). Så det e lure på e om nåken har kjøpt disse å kan anbefale eller advare. Kunne godt tenkt meg å sett bilder av disse i den virkelige verden. Ikkje i et kvitt rom med riktig lys. For då kan jo det meste sjå bra ut. Legger ved det bildet som gs har av de. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Personlig syns eg dei felgane e saiko stygge. Originale Hartge e alvorlig mykje finare, og eg hadde heller kjøpt f. eks. BBS eller OZ lenge før eg hadde vurdert GS sine kopiar. Du får sett litt av begge setta i denne tråden: http://bimmeren.no/viewtopic.php?f=7&t=33&start=195 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Takker. Ja det såg litt feil ut. Oz futura ser bra ut men kjenner en som har de på sin e36 so eg ville prøve å finne nåke anna. Men eg vil ha så brei kant som mulig bak å eg meina det bør være 2 step kant. Heilt flat kant ser litt rart ut bak på e36 synes eg. Lure inn eitt spørsmål til her eg. Ka e innafor på innpress på e36 uten å valse? Då tenker eg 9,5" eller 10,5" bak Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Du må nok bare skumme ebay og alt av forum for å skaffe deg Hartge felger. Jeg har et sett som fraktes til norge i dette øyeblikk. Orginale hartge design F 19". Ikke dagligdagse felger for å si det sånn.. Jokkis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Her får du sett GS-felgane bedre http://bimmers.no/topic/785511-norwegianstance-bmw-e39-525datgs-felger-med-dekk-selges/ Du ha ikkje vurdert AC Schnitzer Rennsport Type 1, vel? Feite dei og Jokkis reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Der syntes eg ikkje dei såg so ille ut igrunn. Dei må jo ligge i hjulbuen å helt ut. So får den jo et helt anna look. Men ja eg har vurdert rennesport. Men sjeldne dei og. Å så e dei ofte veldi lavt innpress på. Det sitte langt inne å dreie/frese av slike felger... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RF91 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Da har du kanskje rett i, men eg såg da live på ein E36 cab i sommar, og da såg ikkje bra ut, for å sei da slik Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Okai då tar eg deg på ordet RF91 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet September 28, 2014 Forfatter Share Skrevet September 28, 2014 Då har eg fyrt av en mail til felgengarage.de. So då får vi sjå ka prisen bil på rennesport. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 17"? Sikkert 22k+ tenker jeg.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
turbo1991 Skrevet September 28, 2014 Share Skrevet September 28, 2014 Kunne du tenke deg OZ Futura? Har et strøkent sett i 17 tom hvis det skulle være av interesse Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Skulebollen Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 Futura - 1800 EuroSchnitzer - 2000 EuroMito3 - 1600 Euro Si fra hva du velger og bestille.. Er selv ute etter skjikkelige felger til min e36. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jokkis Skrevet September 29, 2014 Forfatter Share Skrevet September 29, 2014 Fikk svar av felgengarage i dag. De kom på 2100 euro ca. (9x17 å 10x17) Dei fortalte at dei kunne lakke senter men då vart eg veldi usikker på ka farge det skulle vært. Forslag? Hvilken dimensjon å innpress på dei futura felgene? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RS-Heggem Skrevet September 29, 2014 Share Skrevet September 29, 2014 2100 er nok ikke en verst pris. Betalte 3200 for 18" rennsport. Borti 22000 pluss frakt da. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruste Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Blir GS felgene produsert i Taiwan ? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå