Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Har sett litt på gs sine felgpakker. Å synes disse hartge felgene hadde kledd bilen min godt. Problemet er at dei e veldi vanskelig å finne orginalt å då e nok prisen deretter... Så eg har lurt litt på kopien som gs har (gs-privilege). Så det e lure på e om nåken har kjøpt disse å kan anbefale eller advare. Kunne godt tenkt meg å sett bilder av disse i den virkelige verden. Ikkje i et kvitt rom med riktig lys. For då kan jo det meste sjå bra ut. Legger ved det bildet som gs har av de.

post-47984-0-94442900-1411906886_thumb.j

Skrevet

Takker. Ja det såg litt feil ut. Oz futura ser bra ut men kjenner en som har de på sin e36 so eg ville prøve å finne nåke anna. Men eg vil ha så brei kant som mulig bak å eg meina det bør være 2 step kant. Heilt flat kant ser litt rart ut bak på e36 synes eg.

Lure inn eitt spørsmål til her eg. Ka e innafor på innpress på e36 uten å valse? Då tenker eg 9,5" eller 10,5" bak

Skrevet

Du må nok bare skumme ebay og alt av forum for å skaffe deg Hartge felger. Jeg har et sett som fraktes til norge i dette øyeblikk. Orginale hartge design F 19". Ikke dagligdagse felger for å si det sånn.. :)

Skrevet

Der syntes eg ikkje dei såg so ille ut igrunn. Dei må jo ligge i hjulbuen å helt ut. So får den jo et helt anna look.

Men ja eg har vurdert rennesport. Men sjeldne dei og. Å så e dei ofte veldi lavt innpress på. Det sitte langt inne å dreie/frese av slike felger...

Skrevet

Då har eg fyrt av en mail til felgengarage.de. So då får vi sjå ka prisen bil på rennesport.

Skrevet

Fikk svar av felgengarage i dag. De kom på 2100 euro ca. (9x17 å 10x17)

Dei fortalte at dei kunne lakke senter men då vart eg veldi usikker på ka farge det skulle vært. Forslag?

Hvilken dimensjon å innpress på dei futura felgene?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...