Gå til innhold

Tips/hjelp anngående mulig kjøp av E60 M5

Ivrig86
 Share

Anbefalte innlegg

Har hatt lyst på E60 M5 endel år nå.... Så vurderer det som neste bil nå.

Noen her som har/har hatt slik? Alle biler har jo sine kjente "feil" og ting som pleier ryke, å gjerne rundt spesielle km stander som Clutch feks.

Ser mange av di i Sverige har byttet Clutch hvertfall om di har gått et stykke.

Jeg håper å få meg en med kmstand rundt 60-70000...

Vurderer dra å se på den som står på motorcenteret og på prestige auto bare for å se, har ikke sett så nøye på disse før.

Gjerne kom med tips til hva jeg skal sjekke om er byttet,sjekke,hva slags utstyr den burde ha osv osv :)

Planen var egentlig en bane/vei bil med mye krutt men må se å få kjøpt leilighet/hus snart også så om jeg skal ha en såpass dyr bil må det enten bli nå eller om mange år :P En banebil/kosebil kan man alltids ha når det blir hus/leilighet :)

Så... Skrik ut her med tips :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var å så på to stk i Oslo idag... Å funnet ut at jeg mest sannsynlig skal hente en selv isteden :) Sååååå på torsdag blir det mest sannsynlig et hakk opp på M lista :D bilder og info kommer om alt går etter planen :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Om noen har peiling på å sjekke alternativ beregning så gjerne ta kontakt på 92471575 :) Mange sier det lønner seg på disse... Men den jeg eventuelt skal ha har bare gått 62000km... Så vet ikke om det lønner seg da eller ikke!? Ifølge det jeg har funnet lønner det seg IKKE!!!? :P førstegang reg 28.07.2005

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 3 weeks later...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...