Klevengen Skrevet September 28, 2014 Skrevet September 28, 2014 hei og god kveld..For litt siden så gikk jeg i innkjøp av familiebil. husker ikke å ha sett på annonsen at bilen hadde keyless go, men i stad når jeg dyttet inn nøkkelen og startet bilen, så spurte en kompis av meg om det var keyless go på den. det trodde ikke jeg det var på bilen, men når jeg tok ut nøkkelen igjen og trykket på knappen så startet den. men hvis jeg låser bilen, låser den opp igjen og setter meg inn å trykker på startknappen så skjer det ingenting!? hvorfor det? Takker for svar! )
Otis Skrevet September 28, 2014 Skrevet September 28, 2014 Det er slik alle er uten keyless. Det er visstnok en funksjon for å la bilen stå på tomgang, da du kan låse den. Hadde du hatt keyless, tror jeg ikke at du hadde hatt noen plass å satt nøkkel i, pluss at du hadde hatt en "knapp" på førerdøra på håndtaket. Sikkert noe annet også som jeg ikke kjenner til.
Klevengen Skrevet September 28, 2014 Forfatter Skrevet September 28, 2014 okei. det var en rar funksjon, men for all del! sikkert fint for dem som trenger det:P takk for svar!
quandt1960 Skrevet Oktober 1, 2014 Skrevet Oktober 1, 2014 Du har nøkkelhull på Comfort Access til nød. En antenne bak i bilen registrerer nøkkelen utvendig og en innvendig. Med Comfort Access kan du starte bilen med nøkkel i eller med nøkkel i lommen om du vil. Du kan gå ut av bilen og låse den mens den er i gang men hvis noen tar av bilen vil den ikke starte igjen før bilen registerer nøkkel inne i bilen igjen. Dette er faktisk ganske greit om du vil varme opp bilen eller bare ha den i gang når du skal levere barn i barnehagen om vinteren for å holde bilen varm. Jeg har det på min og det er en ganske praktisk løsning og det er verdt pengene da det er lett å låse opp bilen hvis du har hendene full.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå