Hefner Skrevet September 30, 2014 Share Skrevet September 30, 2014 Heisann, Noen her inne som har efaringer fra denne plassen? http://transmedia.mystore3.no/ Har bestilt noe her inne men tar jo enormt lang tid, (ventet 4 uker nå) og svarer på tlf gjør dem jo heller nesten aldrig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkelaa Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 4 veker er alt for tidleg. Radio kom etter 8, ryggekamera etter 12 veker. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mikkelaa Skrevet Oktober 7, 2014 Share Skrevet Oktober 7, 2014 Eg spurte også om kvifor han ikkje tok telefonen: "er litt annet å gjøre enn å ta telefonen hele dagen for å si det mildt. Hvordan tror du egentlig folk får tilsendt det de bestiller?" 316 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hefner Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Okay... så dårlig erfaring ja.... jeg fikk bare beskjed om at hvis jeg ikke ville ha den så kunne jeg bare avbestille. Men da hadde jeg vel ikke bestilt da om jeg ikke ville ha den? men nå er den sendt ser jeg.... 5 uker siden bestilling. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå