Gå til innhold

E36 325 TD / Mekanisk pumpe + HolsetHX35 ++


e30_joakim
 Share

Anbefalte innlegg

Var skruing egentlig hele helgen :) 

 

 

fikk ny radiator i posten på fredag, alu radiator fra NAI Nordic, de sendte på torsdag og jeg fikk den på fredag :):) 

 

 

 

stor vifte kjøpte jeg også, da den orginale som sitter på vannpumpa tok jeg av. også den orginale elektriske tok jeg av. 

koblet opp med bryter så jeg har kontroll selv. 

 

 

Byttet bremser foran, bremse slanger foran, bærearm og foringer til forstillinga.

 

kjølesystemet funker som det skal nå , endelig! var gåen vannpumpe ...  fikk heldigvis med en ny vannpumpe i metall , og ikke plastikk hjul som det var på den orginale... 

 

egentlig kun å koble opp gass vaier til den mekaniske pumpa nå , så skal den på etter kontroll , prøve det denne uken vel :)  

 

lite bilde av den nye radiatoren på

 post-56450-0-24547500-1414392347_thumb.j

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tøft:-) satt på igjenn mek pumpa? :-P hvor holder du til egentlig? :smile:

 

Satt den på igjen, får stille den tilbake så mye som mulig før etter kontrollen så det ikke ryker så veldig svart, også når den er eu godkjent så blir det mindre skruing siden pumpa allerede er på :)

 

Holder til i Fredrikstad , Østfold. 

 

har et lager jeg skrur på , som er jobben sitt , har ikke bukk , men har trucken på jobben her og har det varmt på det lageret jeg skrur, så klager ikke :) står inne og skrur :) 

 

Mangler pr nå grenrør og sinterlammel, har solgt litt deler så skal prøve å få bestilt straks , skal bestille fra KL racing i sverige med en kompis jeg skrur sammens med , han har Volvo 240 , bilder av den kommer også :P

 

er det mulig å legge ut bilder med iphone når man er logget inn på bimmers ? finner ikke noe ... bruker iphone som jobb telefon og har alt på den, av bilder osv, så kunne lagt ut klipt og bilder mens jeg skrur , men enda ikke funnet noe ..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 weeks later...

Hvordan er det med sinterlamell på dobbeltmasse svinghjul ? etter hva jeg har lest så er det det på M51D25 

 

og på M50 så er det vanlig Svinghjul 

 

 

 

Sinterlamellen skal passe på vanlige svinghjulet og dobbeltmasse svinghjulet.

 

hva anbefaler dere ? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Grunnet mye jobbing og andre ting , trening osv , så blir det lite skruing :( 

 

men, koblet opp gassvaier :) gassvaier fra bensin motor, passer rett på pedalen og var hull i torpedoveggen.

 

Bilder kommer i kveld , sette på fronten og gjøre den klar til etter kontroll ( alt er fikset ) 

 

unntatt at ruta har en stripe og er litt matt, gidder ikke bytte frontrute , så får prøve med litt polering eller klar lakk...

 

litt mygel men for meg så er det ikke noe matt der , men han var veldig nøye han på EUen ...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...