e30_joakim Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 (endret) Slett Endret September 23, 2015 av e30_joakim Julianv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Julianv Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Artig at noen trimmer litt diesel her inne og Følger med! e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 2, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 2, 2014 Artig at noen trimmer litt diesel her inne og Følger med! Ja noen må det å veldig simpelt og enkelt for å få ut litt mer, men skal pumpen blir en helt annen etter den har vært hos Dieselmeken 12 mm element innvending + de fjerner guvernør på den, det vil si at den ikke er spærret på 5500 RPM lenger , kan dra den helt til 7500 rpm, får se hvor lenge det varer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
aalgaard Skrevet Oktober 2, 2014 Share Skrevet Oktober 2, 2014 Dette kan bli tøft, diesel power og svartrøyk er en god kobinasjon e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
berge1990 Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Spennende! Følger med e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 6, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 6, 2014 Bilen er i dag på EU kontroll , går den igjennom , som jeg regner med, så blir det bilder og skruing denne uken ! Venter på låse verktøy slik at jeg kan få av dieselpumpen og levere denne til Dieselmeken. Holset HX35 er på vei i posten også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 7, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 7, 2014 Kom tilbake fra EU kontroll i dag, hadde den hos en kompis som skulle ta den på eu kontroll , men det ble en annen som jobbet der ... og han skrev med høygaffel så det ble noe småtteri av forringer, men det må jo byttes uansett om den skal kjøres på trackday osv med bilder kommer ! takk for tolmodighet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 9, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 9, 2014 Grenrør med T3 flens hentet i går, Holset turboen ligger på postkontoret , og diesel pumpe skal jeg hente , forhåpentlig vis i Gøteborg i helgen, om jeg får solgt Connecten jeg har for salg på finn.no De viktigste delene er i hus, værtfall straks. vurderer veldig om jeg skal eu godkjenne den og ha den med skilt , eller om jeg ikke skal ha skilt på den. men da får jeg jo nesten ikke brukt den . så blir vel eu godkjenning Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet Oktober 9, 2014 Share Skrevet Oktober 9, 2014 dette virker lovende Følger med e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 13, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 13, 2014 Da kommer det litt bilder og oppdatering Turbo , grenrør og dieselpumpe er i "hus" , så nå skjer det ting Begynt og demontere litt , da det lekker av dyse nr 6? (den som er ved torpedoveggen) Må skru litt får å få den gjennom eu Man må ha spesiell pipe for å skru ut dyser ? eventuelt hvor får man det ? biltema? Mekanisk dieselpumpe , 12 mm element Holset HX35 , grenrør fra M50 er kjøpt , bilder kommer senere Fram demper fra K sport kittet rayo84 og NBCustom reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
NBCustom Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Verst:) e30_joakim reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Tøft:-), Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Blacksmoke Skrevet Oktober 13, 2014 Share Skrevet Oktober 13, 2014 Fett følger med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
e30_joakim Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 Bilder kommer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
janerik171187 Skrevet Oktober 14, 2014 Share Skrevet Oktober 14, 2014 Da kommer det litt bilder og oppdatering Turbo , grenrør og dieselpumpe er i "hus" , så nå skjer det ting Begynt og demontere litt , da det lekker av dyse nr 6? (den som er ved torpedoveggen) Må skru litt får å få den gjennom eu Man må ha spesiell pipe for å skru ut dyser ? eventuelt hvor får man det ? biltema? Mekanisk dieselpumpe , 12 mm element IMG_0224.jpg Holset HX35 , grenrør fra M50 er kjøpt , bilder kommer senere IMG_0269.jpg Fram demper fra K sport kittet IMG_6686.jpg hvis det er samme dimm på dysene på m51 og m21 så hr jula pipe som passer til en hundrings Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå