Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Heisann Har en E46 328i som eg ønsker og få mer effekt ut av, bilen er alerede chipet av  chipster  og har åpent luftfilter,

men har hørt at man kan bytte innsug til M54b30 får og få mer effekt, noen som har prøvd dette og merket forskjeld ?

Har også hørt at det er mye og hente i og bytte grenrør , noen som har prøvd dette ?

Eventult andre ting som kan gjøres får og få mer effekt? :) 

Skrevet

Står ikke så mye om budsjettet ditt her, Så da sier jeg kompressor. billigste løsning med tanke på HK per krone.

Skrevet

Monterte for ca 10 år siden et B25 innsug på min E36 328, og det ble en helt annen bil etterpå! Inspirert av denne tråden, bestilte jeg nettopp en adapterplate fra turner motorsport og et m54b30 innsug til min Z3 2,8 coupe :P

Skrevet

StevieG  kan du ikke gi en lyd når du har fått montert dette og fortelle om det var noe vits ? :)

Det skal jeg gjøre :)

Skrevet

Grenrør gir også god effekt på disse motorene. Opp mot 20hk.

Det vil også hjelpe når du får kompressor. Mer hk :)

Du har ikke tilfeldigvis en link til noen som selger grenrør til m52tub28 motorer? finner bare på scmiedmann, og det koster 27.000,- ....

Skrevet

scmiedmann har sitt egent grenrør som skal gi 25hk om eg ikke husker feil,  dette var da på en m54b30 da,  mener dette koster ca 3500kr  og rundt 7500kr om du skal ha helt til bakpotten ink 100cell raving katalysatorer :)  eg vuderer sterkt dette siden eg har sprekt manifoilen min 

Skrevet

Supersprint, det er morsomme saker. Det gir en betydelig bedre lyd og mer hk på topp av register. Like greit å ha når du skal ha komp.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...