Ronny M Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Har dere forslag til ikke altfor dyre 17" vinterfelger som blir pent på 1-serie? til denne bilen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
harpap Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Ingen forslag, men du har bra regnr. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Jeg kan jo slå et slag for kopifelger fra eBay. Jeg har 18" BBS-kopifelger som vinterhjul på min 1-serie, og mener på de kostet rundt 3000-4000,- fra England. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 Ser pent ut, men tips fra meg til vinterhjul er noen som er litt lettere å vaske zito corsica for eksempel! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Jeg kan jo slå et slag for kopifelger fra eBay. Jeg har 18" BBS-kopifelger som vinterhjul på min 1-serie, og mener på de kostet rundt 3000-4000,- fra England. Veldig fint det der ja men er det 18" på bildet? De virker mindre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Oktober 3, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 3, 2014 Ser pent ut, men tips fra meg til vinterhjul er noen som er litt lettere å vaske zito corsica for eksempel! Vaske felger er jo bare kos, så spiller ingen rolle Googlet zito corsica, de var ikke dumme de Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 3, 2014 Share Skrevet Oktober 3, 2014 De på bildet er 18" ja. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Oktober 18, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 18, 2014 Hva tror dere om denne? ganske lik denne zito-felgen. Det er mange som likner veldig på den BBS-felgen skjønner jeg Er det kanskje denne Rota-felgen du har eller awt? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mats Håpnes Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Ser pent ut, men tips fra meg til vinterhjul er noen som er litt lettere å vaske zito corsica for eksempel! Er Zito Corsica egnet for vinter da? Mener jeg har sett en plass av de ikke var vinteregnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Åå, det kan godt hende jeg tenkte bare på generell vedlikehold av vinterfelger at jeg hadde foretrukket en lignende felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Er det kanskje denne Rota-felgen du har eller awt? Mnja, tror ikke det. Min er en "no name" kopifelg, og ser ganske lik ut som originalen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Mnja, tror ikke det. Min er en "no name" kopifelg, og ser ganske lik ut som originalen. Si ifra hvis du snubler over et sett til da Men jeg vil helst ha 17" på vinteren så jeg får litt mer gummi Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Sikler litt på OZ-felger også. Det står egentlig mellom de og BBS CH nå. Hvilken kler bilen best tro? Leggera Ultraleggera Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Jeg kjøpte fra eBay, og selgeren har fortsatt et par-tre tusen igjen. Link. Det ser ikke ut til at de jeg har leveres i mindre enn 18", men det er en god del andre felger å velge mellom. Bare søk etter BMW 17" e.l. i butikken. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ronny M Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Jeg kjøpte fra eBay, og selgeren har fortsatt et par-tre tusen igjen. Link. Det ser ikke ut til at de jeg har leveres i mindre enn 18", men det er en god del andre felger å velge mellom. Bare søk etter BMW 17" e.l. i butikken. Se her ja, han hadde et par felger Skal kikke litt der Men hvordan synes du det er å kjøre en liten 1-serie med 18" på vinterføre? Jeg innbiller meg at det må være bedre med litt mer gummi i høyden, men det er kanskje ikke særlig merkbar forskjell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå