ahj Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Selger et Sportsratt fra E9x som passer 1 serie og 3 serie. Følger med deksel for multifunksjonsratt. Det følger ikke med airbag. Kjøper betaler for frakt. Pris 850,- Spørsmål på PM eller her. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Det er den "kjipe" skinntypen og ikke den mykere/tykkere typen? Hvis det er sistnevnte kjøper jeg det! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Det er den "kjipe" skinntypen og ikke den mykere/tykkere typen? Hvis det er sistnevnte kjøper jeg det! Ehh, kan du forklar litt nærmere hva du mener? Skjønte ikke helt hva du mente Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Vanskelig og forklare, kanskje noen andre forstår og kan hjelpe? Jeg solgte nettopp en e90 og kjøpte meg en e91. Rattene i disse bilene var lik utseendemessig men det i e90 var veldig mye bedre å holde i enn e91.. Ikke samme skinntype tror jeg... Betaler lett en tusenlapp for å få samme komforten tilbake som i e90 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Vanskelig og forklare, kanskje noen andre forstår og kan hjelpe?Jeg solgte nettopp en e90 og kjøpte meg en e91. Rattene i disse bilene var lik utseendemessig men det i e90 var veldig mye bedre å holde i enn e91.. Ikke samme skinntype tror jeg... Betaler lett en tusenlapp for å få samme komforten tilbake som i e90 Tror du mener M sport ratt, m sport rattet er litt tjukkere enn dette rattet. Har du noe bilde av ditt nåværende ratt? Skinnet på dette er veldig bra. Eneste forskjellen jeg følte på dette rattet og m sport er tykkelsen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Hvor mange typer fins det? Standard, sport og m-sport? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Finnes flere typer Sportsratt. Her er et som kom på de første e9x Er det sånn du har? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Roger- Skrevet Oktober 4, 2014 Share Skrevet Oktober 4, 2014 Ja! Det er likt som det jeg har. Prøvde å Google litt og finne bilder, og jeg fant et av det som jeg trooor er det jeg hadde. Ser nå at det mest sannsynligvis ikke er det du har :/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 4, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 4, 2014 Har sendt dem PM Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 14, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 14, 2014 SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå