-Vegard- Skrevet Oktober 7, 2014 Skrevet Oktober 7, 2014 Noen bmw mekanikere her som kan fortelle meg om bilen min bør ha service nå eller til neste år? Siste service tatt på 130986 9/9-13. Bilen har nå gått 149700 ca og det plopper opp service 09/2015 når jeg starter den. Grunnen til at jeg lurer er at jeg skal kjøre en rustgarantisak og må derfor vite om den foreløpig er innenfor de tidsrammene den skal være.
Clevion Skrevet Oktober 8, 2014 Skrevet Oktober 8, 2014 Åssen er bremseklosser bak og foran? Ser for meg at du har enten gjort det akkurat ellers så skal det gjøres nå, eller det er kanskje om 10 000km igjen? Ellers er det ingenting som ikke er riktig
Otis Skrevet Oktober 8, 2014 Skrevet Oktober 8, 2014 At det plopper opp er vel ikke rett. Det vises vel i instrument panelet i det lille vinduet i midten. Den sier ifra om den servicen som er nærmest av alt i tid.
-Vegard- Skrevet Oktober 8, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 8, 2014 Det kommer opp i den lille skjermen i midten ja. Bremser ble byttet på servicen i fjor så de er bra enda.
Otis Skrevet Oktober 8, 2014 Skrevet Oktober 8, 2014 Hver gang du starter bilen så vil nærmeste service, i tid, vises på det lille vinduet.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå