Gisle Johnsen Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 Har kjøpt litt utstyr til diagnose og koding og har derfor noen spm rundt dette. Har googlet en del timer for å komme dit jeg er nå 1. Prøver å fjerne pæresjekk gjennom NCS Expert. Hentet ut FSW_PSW.TRC lagret som FSW_PSW.MAN fra NFS Satt: KALTUEBERWACHUNG_NSW_Lnicht_aktivKALTUEBERWACHUNG_NSW_Rnicht_aktiv Femdeles får jeg feil med tåkelysene cc-id 138 og 126 på OBC Hjelper det viss jeg setter: WARMUEBERWACHUNG_NSW_Lnicht_aktivWARMUEBERWACHUNG_NSW_Rnicht_aktiv ? Og hva gjør denne?: FEHLERMELDUNG_CC_NSW_LaktivFEHLERMELDUNG_CC_NSW_Raktiv 2. Går det an å sette AE samt fog som automatiske kjørelys? All hjelp tas i mot med stor takk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 10, 2014 Share Skrevet Oktober 10, 2014 http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Ja både warm og fehler må settes som nicht aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Johnsen Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Ja både warm og fehler må settes som nicht aktiv Takker for svar. Skal prøve det å se http://bimmers.no/topic/690841-den-store-diagnose-tr%C3%A5den-oppdatert-180313/ Har vært gjennom den tråden en del ganger, men står ikke noe om selve deaktiveringen av pæresjekk. Ikke som jeg har sett Men, er det noen som vet om det går an å kode AE og tåke automatisk samtidig som kjøre lys? Er importert viss det skulle ha noen betydning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Reef89 Skrevet Oktober 11, 2014 Share Skrevet Oktober 11, 2014 Poenget var at som forumreglene sier at vi holder oss til en tråd med diagnose/koding. Går ikke an å kode de samtidig ved auto. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gisle Johnsen Skrevet Oktober 11, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 11, 2014 Poenget var at som forumreglene sier at vi holder oss til en tråd med diagnose/koding. Går ikke an å kode de samtidig ved auto. Ok. Beklager, så ikke det, men hadde absolutt vært bedre med et eget fora. BTW: For å fjerne pæresjekk fungerte følgende: ECU: NFS KALTUEBERWACHUNG_NSW_L nicht_aktiv KALTUEBERWACHUNG_NSW_R nicht_aktiv FEHLERMELDUNG_CC_NSW_L nicht_aktiv FEHLERMELDUNG_CC_NSW_R nicht_aktiv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå