Jon Erik Lofthus Skrevet Oktober 15, 2014 Share Skrevet Oktober 15, 2014 Hei, har handla meg en e46 sedan som jeg driver og pusler litt med før lappen er på plass, men jeg er usikker på hvilken eksos jeg burde velge? og om noen har noe andre tips til og få litt grovere lyd Har V-maxx understell på, som kommer til og bli satt ned 1,5-2 cm:-) Felger blir Ocean timeless (BBS look alike) 19'' . Noen andre saker som kan bli bra ? legger bare ut denne posten for morsomt, siden jeg har mange ideer, men vil høre hva andre folk syns Bare og komme med innspill! Felgene på bildet er ikke på ErlendNatadal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendNatadal Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Hei, Jeg ville byttet til svart grill/nyre. Itilegg ville jeg byttet til m tech frontfanger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Kul bil! Jeg ville for alt i verden beholdt felgene som står på!! Peak reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Takk! :-)Felgene følgte dessverre ikke med bilen da jeg kjøpte han ville ha dem selv, men jeg syns det var greit siden dei var veldig kantkjørte Ja får prøve og få tak i fanger bak og framme Trur dere plastidip kan bli en suksess på de? eller vanlig svart lakk? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Forstår ham godt jeg En av de tøffeste OEM felgene man kan ha på E46 etter min mening. Men så lenge du skal ha deg nye hjul ville jeg da like godt gått for 18". E46 kler best det. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Ahh, okei;) tenker jeg kjører på med 19'' jeg altså! Også mtech front og bak fanger med grøftelys, ny eksos, ta litt rust her og der til vintern Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Sot tenker jeg det blir også men lurer enda på hvilken prosent Hørt noen sier at 35% ser du tvers igjennom mens andre anbefaler det Tenker det blir 25 eller 35% Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 16, 2014 Share Skrevet Oktober 16, 2014 Spammer tråden din litt her. Dette er 50%. Det er så og si likt originalsotingen bak. 35% kan man greit se konturen av personen men man ser godt at det er mørkt. DSC_2578 by mr.stream77, on Flickr Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet Oktober 16, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 16, 2014 Hmm, ser bra ut det da Fin bil! Modell er dette? Gjør ingenting og få blåst litt liv i denne^^ kunne godt trengt litt tips angående bra eksos, andre ting jeg kan gjøre Tenker jeg går for 35-25% siden jeg vil ha det mørkt syns det er flott:) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ErlendNatadal Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Strøken bil, oppdater gjerne med flere bilder! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
StigJ Skrevet Oktober 17, 2014 Share Skrevet Oktober 17, 2014 Hmm, ser bra ut det da Fin bil! Modell er dette? Gjør ingenting og få blåst litt liv i denne^^ kunne godt trengt litt tips angående bra eksos, andre ting jeg kan gjøre Tenker jeg går for 35-25% siden jeg vil ha det mørkt syns det er flott:) Takktakk 2006 Z4 coupe 3.0si. Finner mer om den og hva jeg gjort med den her: http://bimmers.no/topic/659652-min-lille-r%C3%B8de-og-bl%C3%A5-tr%C3%A5d-z4-coupe-og-mini-paceman-hjul-bestilt/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet Oktober 17, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 17, 2014 Kan prøve og få lagt ut litt mer bilder etterhvert som jeg får ting og tang:-) Takk Var fin den, gjort en del med også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jon Erik Lofthus Skrevet Mars 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 25, 2015 Dette er min nyeste investering for bilen 19'' Beyern Rapp:) Kjører uten park nå, og USblink. Skal lakkere/kjøpe nye lister i svart og det samme med nyrer M3 front fanger med splittere eller sverd blir innkjøpt når jeg får penger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå