Bjøba Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Heisann. Jeg har funnet ut / hørt at jeg har lekkasje ved eksosmanifolden. Er det en pakning mellom manifolden og blokka? Jeg finner ikke at en slik pakning er å få kjøpt! Må virkelig hele manifolden skiftes??? Er det greit å skifte dette fra undersiden? Er en 2001 mod e39, 525. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Siden du ikke skriver hvilken motor du har så vet jeg ikke om dette stemmer men på min 530D er det ihvertfall pakning mellom motor og manifold. Når du skifter så skal muttere kjøpes nye og ta gjerne med noen nye pinbolter også. Den kan skiftes fra undersiden. Jeg trodde også at jeg hadde lekkasje mellom motor og manifold men det viste seg at jeg hadde sprekk i manifold. Slik ser det ut: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjøba Skrevet Oktober 19, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 19, 2014 Motor bensin 525 2001 mod. Takk for svar. Hehe men finner ikke hvor jeg får det kjøpt på nett. Link? Hørte på lydbildet samme motor på YouTube..... Eksakt samme lyd.... Mer veit jeg ikke prdd..... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 De har delenummer 11621732969, du trenger 2 stk. GS bildeler har 10 eller flere på lager. http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/77630 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjøba Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Takk skal du ha! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjøba Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå