p.o Skrevet Oktober 19, 2014 Share Skrevet Oktober 19, 2014 Har et M-sport ratt til e-90/91 liggande, sidan bilen eg enda med å kjøpe hadde M-sport rattet originalt. Uten airbag og deksel. Passer sikkert e87 og andre 1 seier også. Det er nokså slitt, men med skinnfarging kan det sikkert bli bra. Eg kjøpte inn skinnfarge frå swissvax, men har ikkje tatt bryet med å farge sidan det ikkje blei brukt. Kan selge med fargen frå SV. Pris: (uten farge) 600.-/Bud Er på jobb dei neste vekene, så kan ikkje levere før etter 16. Nov. Befinner seg i Bergen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ahj Skrevet Oktober 20, 2014 Share Skrevet Oktober 20, 2014 Legg ut noen bilder av rattet og slitasjen. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
p.o Skrevet Oktober 20, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 20, 2014 Har desverre ikkje bilder no, men det kan eg sjølvsagt gjere når eg kjem heim.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Johannessen Skrevet Januar 27, 2015 Share Skrevet Januar 27, 2015 Har du rattet enda? Vist du har det, kan du legge ut bilder da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå