Bjørnar- E30 Skrevet Oktober 23, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 23, 2014 Ja fer håba at an greie å riva løus bakhjulan me s54 Ja tvile på d ska bli d stora probleme
Bjørnar- E30 Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2014 Litt inspirasjon til hvordan jeg tenker bilen sånn ca vil se ut når jeg er ferdig : Noen med peiling på lakk som kan tenke seg sånn ca navn/kode på den fargen?
happY Skrevet Oktober 24, 2014 Skrevet Oktober 24, 2014 Grom bil, Jeg ville beholdt orginal fargen. Diamantsvart er lekker når den er fersk Er ikke den polske bilen diamantsvart da?
Bjørnar- E30 Skrevet Oktober 24, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 24, 2014 Var det jeg lurte på om den kanskje var, men virka som den var litt coxgrå.. berge1990 reagerte på dette 1
HalvorK Skrevet Oktober 27, 2014 Skrevet Oktober 27, 2014 Gromt prosjekt. Jeg digga forøvrig verkstedet deres
Bjørnar- E30 Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 27, 2014 Takk for det, ja vi måtte jo ha et skikkelig e30 verksted å skru i
Bjørnar- E30 Skrevet Oktober 28, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 28, 2014 Fått gjort en hel del ikvell, har fått sandblåst motorrom og resten av bilen, og grunnet motorrom med epoxygrunning, og det som ble sandblåst inni og under med zinkgrunning. Litt bilder av den værste rusta som var på bilen ; Bak (noe dårlige bilder da menmen..) ; Inni ; Motorrom ; Vaar også endel rust i bunnen av hver hjulbrønn i motorromm.. Også under ; Etter sandblåsing ; Blåste endel hull, noen må sveises og noen av de minste holder det å fuge. Og så resultatet etter grunning , hadde litt lite bilder her, men har kun grunnet der hvor vi har sandblåst, motorommet skal jo lakkes, og innvendig blir det noe tykkstoff eller noe over alt til slutt da. Så da er bilen mer eller mindre 100% fri for rust, så er det bare å begynne med sveisearbeidet. Mtech2 kit er også på vei nå
Bjørnar- E30 Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2014 Lite soørsmål, har jo abs på bilen, men pleier folk ta den vekk når man skal ha i s-motor, nye bremser og kalippere osv.?
Laudrup Skrevet Oktober 29, 2014 Skrevet Oktober 29, 2014 Behold den du. Ikke noe problem å fortsatt bruke den i hvert fall. Hva slags understell og bremser skal du ha? Sent from my iPhone using Tapatalk
Bjørnar- E30 Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Skrevet Oktober 29, 2014 Skal bruke 325 understellet, og brembo bremse oppsett for e30 4 bolt.
Bjørnar- E30 Skrevet November 1, 2014 Forfatter Skrevet November 1, 2014 Også sandblåst toppdeksel og innsug og lakkert : Et til bilde av motorrommet også : jonas1/// reagerte på dette 1
Bjørnar- E30 Skrevet November 11, 2014 Forfatter Skrevet November 11, 2014 Skjer litt lite om dagen, begynner med sveisinga til helga. Men har nå fått hjem stolene og mtech2 kittet, så så for sveisinga er ferdi blir det klargjøring til lakkering, bilde av stolene : Laudrup reagerte på dette 1
Bjørnar- E30 Skrevet September 9, 2015 Forfatter Skrevet September 9, 2015 skjedd endel da, men ikke vært flink å poste , men her er da noen bilder av bilen nå ; slipt rein og lakka motor ..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå