Halvardhog Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Da fikk jeg noe deler i posten i dag -Nytt tåkelys(ene var sprukket)-Sideblinkers-Xenon 6000K i tåkelys-Led i skiltlys Før(h)julsvasken ble tatt på BBS'ene før de blir vinterlagret. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Veldig pen bil! ser ut som du gjør de riktige oppgraderingene også ^^ blir det montert angel eyes eller led park lys? ^^ følger med videre Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 Veldig pen bil! ser ut som du gjør de riktige oppgraderingene også ^^ blir det montert angel eyes eller led park lys? ^^ følger med videre Takk takk Har tenkt på de CCFL angel eyesene ja, men blir LED park i første omgang Må bare få tak i noen med canbus! Har du montert de angel eyesene før? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 trur jeg ville gått for LED AE sies at de skal være overlegene nå i forhold til CCFL ringer nei har ikke gjort det enda, har bestilt så blir montert etter EU og så fort jeg får de selvølgelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 trur jeg ville gått for LED AE sies at de skal være overlegene nå i forhold til CCFL ringer nei har ikke gjort det enda, har bestilt så blir montert etter EU og så fort jeg får de selvølgelig Okei du får sifra hvordan du gjør det når du får dem Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 du får følge med i tråden min så ser du kjøpte disse http://www.ebay.com/itm/130575748088?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AITog her er tråden min ^^ http://bimmers.no/topic/782877-bmw-e46-330iat-eu-godkjenning-og-style-63/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Oktober 30, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 30, 2014 du får følge med i tråden min så ser du kjøpte disse http://www.ebay.com/itm/130575748088?_trksid=p2059210.m2749.l2649&ssPageName=STRK%3AMEBIDX%3AIT og her er tråden min ^^ http://bimmers.no/topic/782877-bmw-e46-330iat-eu-godkjenning-og-style-63/ Will do Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 2, 2014 Forfatter Share Skrevet November 2, 2014 Skal til Gjøvik i morgen og hente en ny en for faderen Liten teaser: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Skjer ikke så mye om dagen egentlig, har fått sotet rutene helt frem. Valgte 35% siden det er penest Ellers så venter jeg på diverse pærer til E46'n og F11'n. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 11, 2014 Forfatter Share Skrevet November 11, 2014 Og i dag fikk jeg Grom Audio kittet i posten så monterte det Godt og spille av via Bluetooth, og tittelen kommer opp på skjermen samt at du kan skifte sang fra rattet! Anbefaler å kjøpe disse. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Legger ved noen stemningsbilder Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kruze Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Fet bil! Elsker e46 coupe! Vurdert csl luka? Og hvor fikk du tak i det sorte merket på skiltet med N og flagg på? Aldri sett noe slikt før, tøft var det hvertfall! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Send en mail til norgesmerker@gmail.com, så kan du bestille sånne svarte N-klistremerker til 99 kroner Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 13, 2014 Forfatter Share Skrevet November 13, 2014 Fet bil! Elsker e46 coupe! Vurdert csl luka? Og hvor fikk du tak i det sorte merket på skiltet med N og flagg på? Aldri sett noe slikt før, tøft var det hvertfall! Ja, csl luke kommer! Men prioriterer mere senk og andre felger først N-merker ja, 100,- for 2 stk. Blir mye finere isteden for det blåe merket! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Driver og leter etter nye sommerfelger nå. Helst 18", men kan gå med 17" og. Noen som har noen fine å selge? Må være kantfelger Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå