Freakshow Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 Se her ja! hvordan dekk dim og dekk ble det? ^^ så ut som rimelig perfekt strekk! Ikke for mye Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Januar 16, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 16, 2015 225 og 235. Dekk husker jeg ikke Blir noe testing etter helga hvor mye jeg må space. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 16, 2015 Share Skrevet Januar 16, 2015 okey! og husk og pøs på med bilder fra både foran og bak og alle mulige vinkler! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mropedal Skrevet Januar 17, 2015 Share Skrevet Januar 17, 2015 kommenterer for å følge med. Fin bil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Januar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 18, 2015 okey! og husk og pøs på med bilder fra både foran og bak og alle mulige vinkler! Må få gjort det kommenterer for å følge med. Fin bil Takk takk Alltid morsomt med følgere! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 Har prøvd felgene i dag! Ble jææææævlig fint Blir faktisk ikke mye jeg må space, men må kjøpe meg justerbart senk mropedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 23, 2015 Share Skrevet Januar 23, 2015 Ble bra det null spacing nå? Tipper du må ha 5mm bak og 10-15 foran Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Januar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 24, 2015 Ble bra det null spacing nå? Tipper du må ha 5mm bak og 10-15 foran Sent from my iPhone using Tapatalk Null spacing ja Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Februar 25, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 25, 2015 Da var coilovers bestilt! Har sagt til meg selv at jeg ikke skal montere før våren, men tror jeg ikke klarer det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 hvem coilovers ble det? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Eksos Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 (endret) hvem coilovers ble det? Få ting irriterer meg mer en det her....... Hvem ffs? Det heter Hvilke! hvilket, hvilken, osv..... Hvem hører ikke hjemme i det norske språk, i denne sammenhengen.... Edit; du kan gjerne skrive nynorsk også, alt er bedre! Kvileis blei det? Endret Februar 25, 2015 av Eksos StigJ, Bimmer fan, Andreas Nærbø og 1 annen reagerte på dette 4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 25, 2015 Share Skrevet Februar 25, 2015 Få ting irriterer meg mer en det her....... Hvem ffs? Det heter Hvilke! hvilket, hvilken, osv..... Hvem hører ikke hjemme i det norske språk, i denne sammenhengen.... Edit; du kan gjerne skrive nynorsk også, alt er bedre! Kvileis blei det? Okey, your time of the Month eller? Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Da er coilovers montert fremme, rakk ikke ta bak i helga. Nå er neste steg å finne ut hvor mye jeg må space. Desverre dårlige mobilbilder. Skal få tatt bedre siden! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Mars 9, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 9, 2015 Tror jeg går for 20mm fremme og 5mm bak Blir testing i løpet av uka! Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Halvardhog Skrevet Mars 12, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 12, 2015 Fått tatt noen bilder etter senk mropedal reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå