Jarnee Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Original BMW e34 535i selges. Er i god stand for alderen. Motor er ny overhalt i 2013. Skifta kanaler og lakkert i 2013. Fin grønnfarge med svart tak. Er orginal sperrediff. Er byttet olje på diff, girkasse og motor for under en måned siden. Byttet servopumpe denne uken, da denne kvinte. I det siste har jeg fått på plass mange små ting som manglet. Er kun litt rust under kanalene, etter noen har jekket innerst på kanalen men ikke noe farlig rust. 4-El ruter, bak rutene fungerer ikke, har ikke sjekket hva som kan være gale. Km-stand er ukjent pga speedometer byttet flere ganger. Bør justere hjulstilling da den trekker mot høgre. Alt av høyttalere i bilen mangler, men ledninger ligger klare. 1989 modell, EU ok til 31.03.15. Ta konakt på pm ved interresse. Setter pris 40.000,- Kan være snill med pris ved hurtig handel. Bilen står på Karmøy. Er i daglig bruk. Selges pga endring i planer å trenger bil til å kjøre til fjellet med i vinter. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarnee Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Bilder: Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
viggo E34 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Har du mær info om motor? Smidd innmat, ka e brukt å ka e gjort? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jarnee Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Prøver å få tak i tidligere eier om info, men er ikke så lett. Eneste jeg har fått beskjed om er at alt er gjort. Skal være klar til turbo. Store dyser osv. Motor å gir går veldig fint Forhåpentligvis får jeg kontakt med personen som har gjort jobben snart! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå