Gå til innhold

Orginal bmw e34 535i Selges

Jarnee
 Share

Anbefalte innlegg

Original BMW e34 535i selges. Er i god stand for alderen. Motor er ny overhalt i 2013. Skifta kanaler og lakkert i 2013. Fin grønnfarge med svart tak. Er orginal sperrediff. Er byttet olje på diff, girkasse og motor for under en måned siden. Byttet servopumpe denne uken, da denne kvinte. I det siste har jeg fått på plass mange små ting som manglet. Er kun litt rust under kanalene, etter noen har jekket innerst på kanalen men ikke noe farlig rust. 4-El ruter, bak rutene fungerer ikke, har ikke sjekket hva som kan være gale. Km-stand er ukjent pga speedometer byttet flere ganger. Bør justere hjulstilling da den trekker mot høgre. Alt av høyttalere i bilen mangler, men ledninger ligger klare. 1989 modell, EU ok til 31.03.15. Ta konakt på pm ved interresse. Setter pris 40.000,- Kan være snill med pris ved hurtig handel. Bilen står på Karmøy. Er i daglig bruk.

Selges pga endring i planer å trenger bil til å kjøre til fjellet med i vinter.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Prøver å få tak i tidligere eier om info, men er ikke så lett. Eneste jeg har fått beskjed om er at alt er gjort. Skal være klar til turbo. Store dyser osv. Motor å gir går veldig fint :D Forhåpentligvis får jeg kontakt med personen som har gjort jobben snart!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...