eustahy88 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 hello!!! Touring again for sale. Now with eu-ok Questions ? 96887290 speaking in Norwegian, but worse with writing http://www.finn.no/finn/car/used/object?editAd=true&finnkode=52810470 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eustahy88 Skrevet Oktober 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 29, 2014 Seriøst, ingen er interessert? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TheMaa Skrevet Oktober 29, 2014 Share Skrevet Oktober 29, 2014 Litt stiv pris, veldig fin E34 men med tanke på km stand så er prisen litt for høy Har ikke denne vært ute for salg 2 ganger før dette året? Om jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eustahy88 Skrevet November 1, 2014 Forfatter Share Skrevet November 1, 2014 bud? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eustahy88 Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 http://bimmers.no/topic/777582-nydelig-entusiasteid-bmw-e34-520-selges/?hl=+touring som du kan se 10 måneder siden bilen ble solgt for en større pris uten problem! For noen måneder siden hadde jeg et problem selge bilen, kommer eu kontroll ...... Ved gjennomgang kom ut for å tenne noen feil av bilen, Dette er en liste over reparasjoner som jeg har gjort meg selv: Kulelager høyre foran, høyre bak Tårnleje høyre side av Jeg byttet for tannstang brukt, men i veldig god stand nye skiver og klosser foran ny bremse kjeve nye bremseslanger FRONT+++ I tillegg kjøpte et takstativ Original og sjeldent sidemarkers installert en jl audio subwoofer, er radio sony DSX-S200X og forsterker STAG lyden veldig bra for E34 Bilen er virkelig i god form og er langt fra å være vrak for 20000 Den har noen små kosmetiske rust, men ikke noe alarmerende Jeg har en ny oryginalt vindusvisker mekanisme Prisen er 4000 kroner og noen ekstra deler !! motoren går jevnt, synes ikke noen merkelige lyder, er overraskende sterk så slik pris 35 000 kroner er slett ikke høy for en god e34 Dette er min fjerde e34, og jeg har aldri hatt så god kopi nok til å se bilen, og provekjøre hilsen Christopher Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eustahy88 Skrevet November 15, 2014 Forfatter Share Skrevet November 15, 2014 30000 tusen bare til sondag!!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet November 17, 2014 Share Skrevet November 17, 2014 Bytte i E39? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eustahy88 Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 beklager men jeg vil ha ikke automat. egentlig denne er helt syk!!! jeg sjek finn hver dag og det hva jeg se er hoples!!! folken kjop vraka for 20.000kr og ingen vil kjop min for bare 30000 kansje jeg skal bytte fornavn ?! 30.000 for denne er vedig billig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nytern Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Kjempefin bil, hadde ikke hatt noe imot å rulle rundt i noe sånt.. 30.000 bør den være verdt så lenge den er som på bildene. Ikke bytt fornavn, bilens stand er langt viktigere enn selgers opprinnelige nasjonalitet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eustahy88 Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 her er ny anonse på finn.no og med som bilde fra igor http://www.finn.no/finn/car/used/viewimage?finnkode=53785425 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eustahy88 Skrevet Desember 5, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 5, 2014 up........syk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå