Cab3serie2009 Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Hei, i stedet for å stresse rundt som en galeislave den tida myntinnkastet varer - på selvvaskeanlegg - vurderer jeg innkjøp av egen høytrykkspyler. Jeg har lest noen testresultater og på spyling har blant annet høytrykkspylern Kärcher K5 Premium gjort det bra. Har noen av dere noen modeller/ merker å anbefale. Jeg spør siden jeg er usikker på hvor hardt trykk lakken tåler. På forhånd takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 26, 2014 Share Skrevet Oktober 26, 2014 Lakken tåler nok de fleste "husmorspylere" uten problem, så lenge du bruker den med vett. Har selv K5, og er fornøyd med den. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet Oktober 26, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 26, 2014 Ok, hva mener du med bruksrestriksjoner? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 Til bilvask er det vannmengde som er viktig. Trykket er ikke store forskjellen fra en billig til en dyr en. Anbefaler å finne en spyler innenfor prisklassen du tenker deg som leverer min 500L/pr.time hvis ikke vil du stå å spyle i evigheter for å få skylt vekk såpa. og så lenge du ikke har skader på lakken er det bare å spyle i vei. kranzle er kremen og noe av det bedre som lages.. men koster litt ekstra ca 6500,- for K1132... og oppover Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 500l/min? Da må det være relativt heftige greier. Jeg tror nok det er mer normalt med 500l/t. Tyggern reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tyggern Skrevet Oktober 27, 2014 Share Skrevet Oktober 27, 2014 500l/min? Da må det være relativt heftige greier. Jeg tror nok det er mer normalt med 500l/t. ja skikkelig saker vet du.. Ø100mm slange og en 150Kw motor da går spylingen unna... det bare ingen i nabolaget som har vann når jeg vasker bil.. Neida, rettet trykkleifen min awt reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet Oktober 27, 2014 Forfatter Share Skrevet Oktober 27, 2014 Ok, karer, takk for innspill. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå