awt Skrevet Oktober 30, 2014 Share Skrevet Oktober 30, 2014 Det er ikke en forsterker, det er en radiomodul, og den kan man gjøre hva man vil med. Poenget er at alt av tilkoblinger er bak i biler som har navigasjon, kontra foran i biler som ikke har dette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Har bestilt pure android spiller. Men lurer litt på hvordan man kommer seg på nett med den. Må man ha et eget abenomang eller går det via tlf eller åssen er dette? Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Nice. Pure android er det jeg har Det er 3 måter å koble seg på internett med ett android system. Bluethoot tilkobling Tlf hotspot Wifi adapter Wifi adapter er en liten usb adapter som man kan sette inn ett tvillingsim og få 3g/4g dekning med. Du kan ikke benytte dette simkorte til å ringe med via enheten Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Er du fornøyd med spilleren da? Så en må da ha et eget abenoment for å bruke wifi adapter. Tlf hotshot? Hva er dette? Veldig grønn på dette området Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Skjønte litt mer av hotspot men hvilken app anbefaler dere da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Er veldig fornøyd. Du trenger ingen app og ikke ett eget abonomang.. Wifi hotspot er en funksjon inne på mobilen din der du setter opp mobilen tin son en tråløs ruter. Veldig enkelt! Dette adaptere en som en kortleser. Du setter simkorte ditt inn i den og du vil få internett. Dette simkorte trenger ett vanlig mobilabonomang ikke noe mer enn det. Løsningen om du velger å bruke simkort. Vil være først å skaffe deg ett abonomang fra en leverandør som har mye GB inkludert til en bra pris. Velg så å ha 2 simkort på dette abonomanhe (tvillingsim) sett den ene i mobilen og den andre i adaptere. Det som er litt negativt er att det ikke er noen bra adaptere ut ennå som tilbyr 4g så du vil kun få 3g med ett adapter. Bruk heller mobilen til som en ruter (wifi hotspot) og du får samme hastighet som mobilen din Men lurt å skru av hotspot når du forlater bilen. Ett tips: alle mobiler har en funksjon som heter NFC som gjør att du kan lage enkle komandoer på ett lite klistremerke som gjør att (ved å legge mobilen inntil dette klistremerke) du kan aktivere funksjoner på mobilen din automatisk. Jeg bruker dette systemet for å aktivere bluethoot og wifi på mobilen min selv. Også har jeg ett som deaktiverer dette Dette kan høres vanskelig ut men det er veldig lett og er SÅ hvert bryet. I praksis så legger jeg mobilen i telefon holder en der det er ett klistremerke. Det sier pling og mobilen aktiverer bluethoot og wifi for meg Har også satt ett klistremerke bak rattembleme. Så når jeg skal ut av bilen legger jeg bare mobilen inntil emblemet. Det sier pling og de aktiverte funksjonene deaktiveres automatisk Du kan få telefonen til å gjøre hva du vil med dette. Aktivere alt du ellers måtte gjøre selv Dette er fremtiden NFC kommer til å bli den nye måten å betale for i butikk og du vil til slutt ikke ha behov for bankkort Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Jøss høres veldig kjekt ut for å si det sånn men hvor får man eventuelt tak i NFC klistremerker da? Hehe er jo ganske blond på tlf og ny teknologi selv om jeg egentlig burde være en reser etter alderen å bedømme Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Leste litt om NFC. Hvilken størelse trenger jeg kun for å koble opp tlf? Og eventuelt hvor får man tak i dette. Og hvilken app bør man laste ned Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 digger systemet selv, dette gir så vannvitig mange muligheter http://www.ebay.com/itm/5Pcs-NTAG203-144-Bytes-NFC-Programmable-Tag-Stickers-25x25mm-for-Smartphones-/121444974432?pt=US_Cell_Phone_Faceplates_Decals_Stickers&hash=item1c46af3f60 disse burde funke fint. bare pass på å att det kan programeres appen du trenger for dette er: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.widgapp.NFC_ReTAG_FREE Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Helt supert da er det bare å vente til merker å spiller kommer i posten takk for all hjelp Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 null stress bare å spørre om det er noe mere, så kan jeg lære deg hvordan du kan koble til bluerayspiller og playstation spill og masse sånn også Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Takk skal ikke se bort ifra at det kommer et spørsmål eller fler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RobertGråwe Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Det med klistremerkene var ganske smart, hadde et gammelt kort fra ruter teipet på døra i leiligheten før, for å koble av og på wifi, men man kan jo ikke teipe på månedskort i bilen, vil jo se helt oluf ut. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Traktortom2 Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 ikke sant om dere er litt tålmodig så skal jeg lage en full guide på hele mitt oppsett i bilen når det kommer til android spillere og tilkobling med NFC Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
petter e39 Skrevet November 13, 2014 Share Skrevet November 13, 2014 Supert Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå