Gå til innhold

Bytte til 2din spiller ifra OEM stereo. E39 M5

Anbefalte innlegg

Det er ikke en forsterker, det er en radiomodul, og den kan man gjøre hva man vil med. Poenget er at alt av tilkoblinger er bak i biler som har navigasjon, kontra foran i biler som ikke har dette.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nice. Pure android er det jeg har :)

Det er 3 måter å koble seg på internett med ett android system.

Bluethoot tilkobling

Tlf hotspot

Wifi adapter

Wifi adapter er en liten usb adapter som man kan sette inn ett tvillingsim og få 3g/4g dekning med. Du kan ikke benytte dette simkorte til å ringe med via enheten

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er veldig fornøyd.

Du trenger ingen app og ikke ett eget abonomang..

Wifi hotspot er en funksjon inne på mobilen din der du setter opp mobilen tin son en tråløs ruter. Veldig enkelt!

Dette adaptere en som en kortleser. Du setter simkorte ditt inn i den og du vil få internett.

Dette simkorte trenger ett vanlig mobilabonomang ikke noe mer enn det.

Løsningen om du velger å bruke simkort. Vil være først å skaffe deg ett abonomang fra en leverandør som har mye GB inkludert til en bra pris. Velg så å ha 2 simkort på dette abonomanhe (tvillingsim) sett den ene i mobilen og den andre i adaptere.

Det som er litt negativt er att det ikke er noen bra adaptere ut ennå som tilbyr 4g så du vil kun få 3g med ett adapter.

Bruk heller mobilen til som en ruter (wifi hotspot) og du får samme hastighet som mobilen din :)

Men lurt å skru av hotspot når du forlater bilen.

Ett tips: alle mobiler har en funksjon som heter NFC som gjør att du kan lage enkle komandoer på ett lite klistremerke som gjør att (ved å legge mobilen inntil dette klistremerke) du kan aktivere funksjoner på mobilen din automatisk.

Jeg bruker dette systemet for å aktivere bluethoot og wifi på mobilen min selv. Også har jeg ett som deaktiverer dette :)

Dette kan høres vanskelig ut men det er veldig lett og er SÅ hvert bryet.

I praksis så legger jeg mobilen i telefon holder en der det er ett klistremerke. Det sier pling og mobilen aktiverer bluethoot og wifi for meg

Har også satt ett klistremerke bak rattembleme. Så når jeg skal ut av bilen legger jeg bare mobilen inntil emblemet. Det sier pling og de aktiverte funksjonene deaktiveres automatisk :)

Du kan få telefonen til å gjøre hva du vil med dette. Aktivere alt du ellers måtte gjøre selv :)

Dette er fremtiden NFC kommer til å bli den nye måten å betale for i butikk og du vil til slutt ikke ha behov for bankkort :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digger systemet selv, dette gir så vannvitig mange muligheter

http://www.ebay.com/itm/5Pcs-NTAG203-144-Bytes-NFC-Programmable-Tag-Stickers-25x25mm-for-Smartphones-/121444974432?pt=US_Cell_Phone_Faceplates_Decals_Stickers&hash=item1c46af3f60

disse burde funke fint. bare pass på å att det kan programeres :smile:

appen du trenger for dette er: https://play.google.com/store/apps/details?id=com.widgapp.NFC_ReTAG_FREE

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...