SimonRognli Skrevet Oktober 29, 2014 Skrevet Oktober 29, 2014 Hei. Tenkte jeg skulle skifte motor i min 2001 e46 preface. det står en m54b22 motor i den nå. det jeg lurer på er om det er mye jobb for å skifte til en 330XI da jeg har en på handa. 330 har stått i en cupe 2001 mod med automat. hva mere trenger jeg en bare motor ? må man skifte ledningsnettet også ? har også hørt at m54b25 skal passe rett i utn å skifte noe som helst. stemmer dette ? Takker for svar
Sammyen Skrevet Oktober 29, 2014 Skrevet Oktober 29, 2014 Anbefaler å bytte ledningsnett også Motorfestene skal vere lik så vidt eg husker.Satser på svar også frå meir erfarne folk!
Fidelio Skrevet Oktober 30, 2014 Skrevet Oktober 30, 2014 Passer rett i. Anbefaler 6 trins kasse. Ny programvare i hjernen må du ha. Er noen som kan fikse det her på forumet vet jeg TRF racing f.eks. Bedre bremser må du ha uansett om det skal godkjennes eller ikke.
lagunilla Skrevet November 1, 2014 Skrevet November 1, 2014 Anbefaler å bytte ledningsnett også Motorfestene skal vere lik så vidt eg husker. Satser på svar også frå meir erfarne folk! Hvorfor det? Det er helt lik ledningsnett på alle M54.
Fekzen Skrevet November 1, 2014 Skrevet November 1, 2014 Man kommer behöva byta mappning till en M54B30 mappning om du ska ha kvar originalstyrboxen, vilket är enklast eftersom du har EWS med rullande kod så behöver kodtabellerna stämma mellan motorstyrbox och EWS. Jag driver med Chiptuning i Sverige så håller på med en hel del sånnahär grejer. Bara skicka mig PM för mer info kring det. Med vänlig hälsning//A.Fekzen
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå