arntfinn Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 hei! skal kjøpe ny lmm til min 2000 e39 530d, for jeg synes den er litt slapp, noen som vet om det er bare å bytte eller om jeg må oppgradere noe programvare(?) i samme slengen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hpi Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Det kommer an på hvilken LMM du har fra før og hvilken du skal kjøpe. Det står om dette på side 1 i dieseltråden. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
arntfinn Skrevet November 4, 2014 Forfatter Share Skrevet November 4, 2014 ja dær står det noen delenummer jeg kan sjekke ja! jeg har lest mye i den dieseltråden, men ikke akkurat dette. TAKK for hjelpen! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Fekzen Skrevet November 4, 2014 Share Skrevet November 4, 2014 Om det är en vanlig original LMM så ska du inte behöva göra något. Men vill du ha mer effekt så är det såklart inte så dumt att vässa programvaran lite. Det går att få dessa riktigt bra med chipning. Jag kan ordna både vanligt chip och även specialanpassade chip med extra högt effektuttag osv - till dessa styrsystem. Bara skicka mig PM för mer info Med vänlig hälsning//A.Fekzen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå