TRR Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Hvordan oppgraderer man originalanlegget i 2011 530 xdrive msport til DAB?Er ny i denne gruppa så vet ikke hva som er diskutert tidlgere. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Jeg fjernet den andre, og flytter svaret mitt hit istedenfor. Du må bytte hovedenhet om du skal ha det originalt. Alternativet er diverse uoriginale løsninger, men de vil aldri kunne bli helintegrert på samme måte. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRR Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 Jeg fjernet den andre, og flytter svaret mitt hit istedenfor. Du må bytte hovedenhet om du skal ha det originalt. Alternativet er diverse uoriginale løsninger, men de vil aldri kunne bli helintegrert på samme måte. Takk for svaret. Var det jeg fryktet så får undersøke litt pris og hva som er på markedet mtp å bytte hovedenheten!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TRR Skrevet November 3, 2014 Forfatter Share Skrevet November 3, 2014 finns det noen linker til leverandører av hovedenheter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 3, 2014 Share Skrevet November 3, 2014 Originalt må enten kjøpes via BMW (BMW-forhandler, Koed, GS Bildeler etc.), eller brukt via steder som finn.no og/eller eBay. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colnago Skrevet Desember 23, 2014 Share Skrevet Desember 23, 2014 Hei, Dette er mine første linjer her på Bimmers. Nå er denne tråden ganske gammel, så da håper jeg utviklingen på DAB har gått riktig vei. Jeg har kjøpt meg en X3 30D 2012 mod. Denne har ikke DAB radio originalt eller Navi for den sakens skyld.Er det noen der ute som har ettermontert f.eks denne: FISTUNE® DAB/DAB+ til BMW F-serieOg funker dette? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TommyL Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 (endret) Ja, den funker bra. Har glassantenne i bakerste siderute på min X3 '11 modell. Monter den ved comboxen bak på venstresiden i bagasjerommet, så slipper du å gå inn i dashen som bruksanvisningen sier. Rikskanalene og de lokale vil ligge i to forskjellige mapper, og man kan ikke se tekst, slik som sanger som blir spilt etc. Ellers er jeg veldig fornøyd egentlig. Endret Januar 5, 2015 av TommyL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Colnago Skrevet Januar 5, 2015 Share Skrevet Januar 5, 2015 Takk for svar. For se hva jeg finner på. Tom Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå