Gå til innhold

oppgradering til dab

Share

Anbefalte innlegg

Jeg fjernet den andre, og flytter svaret mitt hit istedenfor.

Du må bytte hovedenhet om du skal ha det originalt. Alternativet er diverse uoriginale løsninger, men de vil aldri kunne bli helintegrert på samme måte.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg fjernet den andre, og flytter svaret mitt hit istedenfor.

Du må bytte hovedenhet om du skal ha det originalt. Alternativet er diverse uoriginale løsninger, men de vil aldri kunne bli helintegrert på samme måte.

Takk for svaret. Var det jeg fryktet så får undersøke litt pris og hva som er på markedet mtp å bytte hovedenheten!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

Hei,

Dette er mine første linjer her på Bimmers.

Nå er denne tråden ganske gammel, så da håper jeg utviklingen på DAB har gått riktig vei.

Jeg har kjøpt meg en X3 30D 2012 mod. Denne har ikke DAB radio originalt eller Navi for den sakens skyld.
Er det noen der ute som har ettermontert f.eks denne: FISTUNE® DAB/DAB+ til BMW F-serie
Og funker dette?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

Ja, den funker bra. Har glassantenne i bakerste siderute på min X3 '11 modell. Monter den ved comboxen bak på venstresiden i bagasjerommet, så slipper du å gå inn i dashen som bruksanvisningen sier.

Rikskanalene og de lokale vil ligge i to forskjellige mapper, og man kan ikke se tekst, slik som sanger som blir spilt etc. Ellers er jeg veldig fornøyd egentlig.

Endret av TommyL
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...