michaelskare Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Hallo! Skulle tatt skinnrens og oppfarging av setene min. Noen som vet hvor man kan tak i akkurat den fargen dette er? Er E39 M5 stoler. Evt fargekode? Noen som har gjort dette før? Bilder--> Takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Kanskje dette?https://www.google.co.uk/search?q=e39+Caramel+Nappa+Heritage&hl=no&gbv=2&safe=active&um=1&tbm=isch&tab=wi&oq=&gs_l=eller:https://www.google.co.uk/search?q=e39+Beige&hl=no&gbv=2&safe=active&um=1&tbm=isch&tab=wi&oq=&gs_l=Her er liste over farger på E39 M5 skinnseter:E39+M5+B10Black - M3SW - M1SWAnthraciteGreyBeigeLight BeigeCaramel Nappa Heritage-M3CR - M1CRBlackberryAubergine Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Takker for svar! Det er garrantert en av de to du sendte link til, hvem av de er jeg litt usikker på Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Jeg har nok Caramel Nappa Heritage, noen som vet hvor jeg kjøpe skinnfarge? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sammyen Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Car-leather-Seat-dye-e36-e46-e81-e90-e60-M3-etc-/320607364582Ser litt lenger ned på siden så har dei samme liste over farger som eg postet. Kanskje du kunne sendt dei ein melding så du får din type? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 http://www.ebay.co.uk/itm/BMW-Car-leather-Seat-dye-e36-e46-e81-e90-e60-M3-etc-/320607364582 Ser litt lenger ned på siden så har dei samme liste over farger som eg postet. Kanskje du kunne sendt dei ein melding så du får din type? Tusen takk for link! Jeg kommer til å bestille derifra. Har sendt mail til de nå å spurt om hvor mye de tror jeg trenger og om de også tror det er Caramel Nappa Heritage Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Får håpe de sender til Norge.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 swissvax.no. her sender du inn en liten prøve av skinnet og får matchet farge. de har også rens, krem og alt du trenger.. meget bra produkter! Sammyen reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet November 7, 2014 Forfatter Share Skrevet November 7, 2014 swissvax.no. her sender du inn en liten prøve av skinnet og får matchet farge. de har også rens, krem og alt du trenger.. meget bra produkter! Takk for svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hollabaloo Skrevet November 7, 2014 Share Skrevet November 7, 2014 swissvax.no. her sender du inn en liten prøve av skinnet og får matchet farge. de har også rens, krem og alt du trenger.. meget bra produkter! Det er mitt tips også. Jeg fikk matchet min farge ved å sende inn en bit av skinnet, og fargen jeg fikk tilbake var så bra at jeg kunne farge opp deler av setet uten at man så forskjell. Det er forøvrig ekstremt viktig med riktig og grundig forbehandling før man farger opp skinnseter. Hvis ikke så forsvinner fargen igjen ganske fort (i løpet av 1-2 år) da den ikke setter seg ordentlig i skinnet. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet November 8, 2014 Forfatter Share Skrevet November 8, 2014 Det er mitt tips også. Jeg fikk matchet min farge ved å sende inn en bit av skinnet, og fargen jeg fikk tilbake var så bra at jeg kunne farge opp deler av setet uten at man så forskjell. Det er forøvrig ekstremt viktig med riktig og grundig forbehandling før man farger opp skinnseter. Hvis ikke så forsvinner fargen igjen ganske fort (i løpet av 1-2 år) da den ikke setter seg ordentlig i skinnet. Okei, den er grei Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjalle Skrevet November 9, 2014 Share Skrevet November 9, 2014 Setene må også pusses først med fint sandpapir for at det skal bli pent etter farging. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Arnie1981 Skrevet November 12, 2014 Share Skrevet November 12, 2014 Dersom bilen ble utstyrt med disse setene originalt i fabrikken så er det bare å dekodere VIN NR. for å være 100% sikker. Hvis du ikke hadde gjort det enda, kan jeg være behjelpelig Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
michaelskare Skrevet November 12, 2014 Forfatter Share Skrevet November 12, 2014 Dersom bilen ble utstyrt med disse setene originalt i fabrikken så er det bare å dekodere VIN NR. for å være 100% sikker. Hvis du ikke hadde gjort det enda, kan jeg være behjelpelig Dessverre er ikke dette setene som satt i da den var ny .. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå