Gå til innhold

Hvilken modell er dette?

Anbefalte innlegg

Hei, jeg skal ha min første kjøretime imrg. og lurer på om noen kjenner igjen hvilken modell dette er?

http://ringtrafikkskole.no/client/1023/images/berit-bil.jpg

berit-bil.jpg

Og når dere først leser tråden, har dere noen generelle kjøretips eller et eller annet som er lurt å tenke på under første kjøretime? Aldri kjørt BWM før, men har hatt mange mil bak rattet i en T5 Caravelle og en Audi A6

På forhånd takk for svar   :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 1-serie, F20. Og den er like grei å øvekjøre i som en hvilken som helst annen kompakt personbil. Du vil oppleve den som mer lettkjørt enn A6, og ikke minst T5 Caravelle.

Mitt beste tips for første kjøretime er: hør på læreren, og ikke tro du er verdensmester. Du er drittdårlig på å kjøre bil, og vil være det hele første året med lappen og. (Jeg snakker av erfaring. Jøje meg så flink jeg trodde jeg var, men herregud som jeg stinket).

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er en 1-serie, F20. Og den er like grei å øvekjøre i som en hvilken som helst annen kompakt personbil. Du vil oppleve den som mer lettkjørt enn A6, og ikke minst T5 Caravelle.

Mitt beste tips for første kjøretime er: hør på læreren, og ikke tro du er verdensmester. Du er drittdårlig på å kjøre bil, og vil være det hele første året med lappen og. (Jeg snakker av erfaring. Jøje meg så flink jeg trodde jeg var, men herregud som jeg stinket).

Takk for svar :)

Kjøretimen gikk ganske bra, men for en liten bil!..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...