Sindre Følling Sørensen Skrevet November 5, 2014 Share Skrevet November 5, 2014 Hei, jeg skal ha min første kjøretime imrg. og lurer på om noen kjenner igjen hvilken modell dette er? http://ringtrafikkskole.no/client/1023/images/berit-bil.jpg Og når dere først leser tråden, har dere noen generelle kjøretips eller et eller annet som er lurt å tenke på under første kjøretime? Aldri kjørt BWM før, men har hatt mange mil bak rattet i en T5 Caravelle og en Audi A6 På forhånd takk for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 6, 2014 Share Skrevet November 6, 2014 Det er en 1-serie, F20. Og den er like grei å øvekjøre i som en hvilken som helst annen kompakt personbil. Du vil oppleve den som mer lettkjørt enn A6, og ikke minst T5 Caravelle. Mitt beste tips for første kjøretime er: hør på læreren, og ikke tro du er verdensmester. Du er drittdårlig på å kjøre bil, og vil være det hele første året med lappen og. (Jeg snakker av erfaring. Jøje meg så flink jeg trodde jeg var, men herregud som jeg stinket). StigJ reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Sindre Følling Sørensen Skrevet November 6, 2014 Forfatter Share Skrevet November 6, 2014 Det er en 1-serie, F20. Og den er like grei å øvekjøre i som en hvilken som helst annen kompakt personbil. Du vil oppleve den som mer lettkjørt enn A6, og ikke minst T5 Caravelle. Mitt beste tips for første kjøretime er: hør på læreren, og ikke tro du er verdensmester. Du er drittdårlig på å kjøre bil, og vil være det hele første året med lappen og. (Jeg snakker av erfaring. Jøje meg så flink jeg trodde jeg var, men herregud som jeg stinket). Takk for svar Kjøretimen gikk ganske bra, men for en liten bil!.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå