Bimmerlorris Skrevet November 6, 2014 Skrevet November 6, 2014 Heisann Jeg har dette problemet med mitt instument i 535`n min: http://home.comcast.net/~fongman1/repairpages/instrumentclusterrepair.html Jeg har ikke alle symptomene, men før det er riktig så lunt og godt inni instrumenthuset/rommet rundt, så virker ikke temp, bensinmåler, forbuksmåler eller km-stand og kjørecomputeren. Når det har gått en viss tid, som nevnt i linken, avhengig av hvor fort det blir varmt, så popper alt opp og virker som det skal, med gode pixler og alt i orden. Men så til det jeg lurer skikkelig på: Hvor sitter infoen til det som blir "Displayet når alt virker ?" For instrumentet mitt har ikke noen km-stand-chip Det fant jeg ut da jeg kjøpte meg et "nytt" instrument. Da jeg satte inn dette, hadde dette instrumentet nøyaktig de samme symptomene. Når det ble varmt nok, ja så poppet infoen opp og riktig km-stand, fra det gamle instrumentet kom opp på displayet Så hvor sitter infoen ? Er det mao ikke noe galt med instrumentet ? I såfall så har det "nye" instrumentet akkurat den samme feilen da eller ? Nei huttetuuu !! Jeg er bare forvirra og skjønner ikke noe. Kan noen av dere, med teskje, forklare meg hva som er galt og hvordan jeg kan fikse det ? Jeg er så dårlig på å skjønne basicen i dette med elektronikk-kluss Takk for evnt svar jeg kan få
Bimmerlorris Skrevet November 6, 2014 Forfatter Skrevet November 6, 2014 Slik ser instrumentet mitt ut. Ettersom jeg har blitt informert om at det ikke sitter km-stand-chip inne i instrumentet, så lurer jeg som sagt på hvor all info sitter henn ? Er det en chip koblet til ledningene inn i instrumentet eller sitter det en "hjerne" i motorrommet med denne infoen ? Eller inni dasjbordet en plass ? Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmerlorris Skrevet November 6, 2014 Forfatter Skrevet November 6, 2014 Anyone ? Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmerlorris Skrevet November 6, 2014 Forfatter Skrevet November 6, 2014 Så jævla irriterende å ikke kunne få noe hjelp. Nå har jeg vært innom en million forumet, googlet og holdt på. Hadde håper å kunne slippe å betale i dyre dommer for å få ordnet dette, men hutteføkkingtuuu, det ser mørkt ut [emoji16][emoji37] Sent from my iPhone using Tapatalk
Bimmerlorris Skrevet November 12, 2014 Forfatter Skrevet November 12, 2014 Ingen speedo eksperter her ? [emoji120] Sent from my iPhone using Tapatalk
Otis Skrevet November 12, 2014 Skrevet November 12, 2014 Utifra linken du stilte med og resten av ditt innlegg så har du feil med de omtalte kondensatorene, på begge instrument husene.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå