Gå til innhold

BMW E39 org M5 høyttalere, koble til?

Anbefalte innlegg

Eller er du ute etter en form for guide for å få dette til? :)

Er ute etter en guide av hva jeg trenger. Har ingenting, men skal kjøpe dette settet her etterhvert: http://www.gsbildeler.no/nettbutikk/vare/426/1981480

Kan jeg bruke denne forsterkeren til høyttalerne?  Knall at dere hjelper til :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

enig  med traktorn over.   hadde bavsound/ bsw sin sub tidligere.    de originale bmw greiene spiller ikke noe særlig bra.

uansett så må du ha den originale kassen for de, forsterker kabler osv.  og da blir det fort ikke så langt unna en bsw eller tilsvarende ; )   og jeg vil tippe det spiller mye bedre... 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bruk heller http://www.bavsound.com/

ikke kjøp orginale høytalere, de koster mer enn hva de gir :smile:

heller skaff deg ett sånn sett herfra :smile:

Okei! Takk for svar! Når jeg skal bestille fra den siden må jeg velge mellom hva som er org i bilen min: Premium DSP eller Standard Hi Fi. Hvordan finner jeg ut hva jeg har? 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

denne siden har alt du trenger, også forsterkere.

det du gjør er å sende dem en mail og få en pakke pris på alt du trenger og si setter opp akkurat det du trenger/det du ønsker.

når det kommer til åssen anlegg du alt har, kan du se på antall høytalere du har og om du har forsterker eller ikke (evt åssen forsterker)

og selv om du ikke har noe av det de sier så bruk oppsette dem, men da må du lage anlegge selv, altså tre opp ledninger ovs.

hvorfor de ønsker å vite hva du har er for å kunne finne riktig pakke for deg med riktige høytalere.

om det blir litt vriene å ha med å gjøre, så kjøp bare elementene derfra med infesting ovs også fikser vi en annen forsterker til deg, det er kommet en del forsterkere som du bare (plug and play) på ledningsnette du alt har og slipper å måtte tre opp alt på nytt eller å klippe og tyvkoble deg innpå det som alt er der :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

det du gjør er å sende dem en mail og få en pakke pris på alt du trenger og si setter opp akkurat det du trenger/det du ønsker.

når det kommer til åssen anlegg du alt har, kan du se på antall høytalere du har og om du har forsterker eller ikke (evt åssen forsterker)

og selv om du ikke har noe av det de sier så bruk oppsette dem, men da må du lage anlegge selv, altså tre opp ledninger ovs.

hvorfor de ønsker å vite hva du har er for å kunne finne riktig pakke for deg med riktige høytalere.

om det blir litt vriene å ha med å gjøre, så kjøp bare elementene derfra med infesting ovs også fikser vi en annen forsterker til deg, det er kommet en del forsterkere som du bare (plug and play) på ledningsnette du alt har og slipper å måtte tre opp alt på nytt eller å klippe og tyvkoble deg innpå det som alt er der :smile:

Okei, takk for svar ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

om det blir litt vriene å ha med å gjøre, så kjøp bare elementene derfra med infesting ovs også fikser vi en annen forsterker til deg, det er kommet en del forsterkere som du bare (plug and play) på ledningsnette du alt har og slipper å måtte tre opp alt på nytt eller å klippe og tyvkoble deg innpå det som alt er der :smile:

Hva med en slik pakke som denne http://bilradiospes.no/m/shop/?produkt=233&katid=40&mid=m436&id=&vn=736

Er dette helt umulig? Mye jobb? :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja denne vil funke helt fint :smile:

ikke for mye men mer enn bra nok :smile:

det du kan gjøre også er å fjerne basskassa (ta vare på elementene) også lager du deg noe sånn som dette :smile: rent og pengt

0000audi_avant_001_640.jpg

Trenger ikke å ha 2 sub elementer, bare overkill og tar plass :-) pluss att du vil få mer effekt ut av den ene når du fjerner den andre :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...