Gå til innhold

Verksted/mekkelokale Oslo/Romerike 3000 i dusør!


Turbo_K
 Share

Anbefalte innlegg

Jeg ønsker å leie et hobbyverksted/mekkelokale i Oslo eller på Romerike, da det lokalet jeg har i dag blir for dyrt.

Lokalet bør ha plass til to biler + plass til en del deler og utstyr.

Ettersom jeg vet at mange er på utkikk etter lokale er det ingen vits i å svare her i tråden, da vil jo "alle" få vite om det, og sjansen for å få dusøren din blir ganske liten, derfor ønsker jeg svar på melding.

Dersom dette fører til at jeg får leie meg et nytt lokale, gir jeg den som tipset meg om lokalet den nette sum av 3000kr i dusør :-)

Grunnen til at jeg vil gi dusør er at slike tråder som dette som regel får null respons, selv om det finnes mange egnede lokaler rundt omkring.

Mvh Kjetil Berg, Strømmen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 3 weeks later...

De jeg kjenner som leier lokaler rundt omkring på Østlandet betaler alt mellom 500 og 2000 for plass til én bil + litt deler og verktøy. Beliggenhet og standard på lokalene avgjør som oftest prisen.

Siden jeg har et langtidsprosjekt stående, + en banebil og en bruksbil som trenger litt TLC innimellom trenger jeg plass til TO biler + verktøy og deler.

Jeg sikter derfor mot en pris på mellom 2500 og 4000 i mnd, men håper jeg finner noe til maks 3000. Over 4000 synes jeg derfor blir dyrt, og jeg betaler 7500 i mnd for det lokalet jeg har i dag!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 months later...

Da har jeg skrevet kontrakt på et nytt lokale, og 3000kr i dusør er utbetalt til en heldig forumbruker her inne.

 

Jeg vil bare nevne at selv om denne tråden har hatt 499 visninger i skrivende stund, så fikk jeg inn kun ett tips! Det viser kanskje hvor vanskelig det kan være å skaffe seg et lokale dersom man ikke kjenner "de rette folka". Det ene tipset jeg fikk førte likevel til at jeg fikk meg et lokale, og dusøren ble derfor utbetalt med glede fra min side :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er nok vanskelig og skaffe seg et rimelig lokale i dag,jeg vedit om mange som betaler blodpris bare for og ha et sted og parkere bilen, null takhøyde etc etc.

 

å når du da skal ha til 2 biler + utsyr så kan jeg forstå at det ble lite tips :-P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og to kompiser skrur på ett jævla fint lokale ganske nærme oss... oppvarmet, plass til 6biler inne (trangt men dog...) . Er også bukk, dekkmaskin, avbalanseringsmaskin der. Eget kjøkken, "stue" og to toaletter. Er også veldig høyt til taket så er en egen etasje oppe der man kan lagre dekk etc..

 

Koster den nette sum av 9k i mnd...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg og to kompiser skrur på ett jævla fint lokale ganske nærme oss... oppvarmet, plass til 6biler inne (trangt men dog...) . Er også bukk, dekkmaskin, avbalanseringsmaskin der. Eget kjøkken, "stue" og to toaletter. Er også veldig høyt til taket så er en egen etasje oppe der man kan lagre dekk etc..

 

Koster den nette sum av 9k i mnd...

9 delt på 3 regner jeg med, nei off det også hørtes dyrt ut:-P

 

hatt samma verkste i flere år jeg, å jeg tørr ikke å si opp for og finne meg noe bedre, da jeg ikke betaler mye, og har tilgang til to bukker, , å jeg leier et delelager, samt to ekstra parkeringsplasser i samme lokalet. vi er 4 som leier der men så er det god plass til en 8 biler, men stort sett jeg som driver der mest,hehe

Endret av stig.
Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
 Share

  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...