Thomas Alexander Schmidt Skrevet November 14, 2014 Skrevet November 14, 2014 Hei. Jeg er ny her, og lurer på om noen vet en smart måte å nullstille hjernen på uten en sån diagnose greie. Hadde problemer med lugging på turtall under 3000. Så bytta LMM men den lugger en del enda. Så tenkte kanskje det var noe som hang igjen etter den gamle LMM som var gåen.
vegard89 Skrevet November 14, 2014 Skrevet November 14, 2014 (endret) koble av batteriet i en halvtime-time. Men er ikke sikkert det er lmm din som var feilen. Litt usikker på om det vil hjelpe med og nulle ut hjernen men.. Endret November 14, 2014 av vegard89
Thomas Alexander Schmidt Skrevet November 14, 2014 Forfatter Skrevet November 14, 2014 Ikke vet jeg. Det kom ikke noe opp når jeg tok diagnose på mandag. Men snakket med han på verkstedet og han sa att jeg kanskje måtte nullstille hjernen. Men gidder lissom ikle betale for å sette den inn igjen bare for å prøve å se om det hjelper.
vegard89 Skrevet November 14, 2014 Skrevet November 14, 2014 (endret) Ok men prøv og koble fra batteriet en times tid. Da skal vel hjernen ha klart og nullstilt seg innen den tid. Mener og ha lest at dette skal fungere på e46 værtfall, om jeg ikke tar helt feil. Endret November 14, 2014 av vegard89
SweetBMW Skrevet November 14, 2014 Skrevet November 14, 2014 Ta av batteriet nullstiller ikke feilkoder osv. Hvis den lugger så må du faktisk lese av feilkoder og slette de. Er ingen annen måte. Men på din 93 så må du ha ADS interface, og det er det ikke alle som har. vegard89 reagerte på dette 1
Thomas Alexander Schmidt Skrevet November 17, 2014 Forfatter Skrevet November 17, 2014 Ok. Hadde håpa jeg kunne slette feilkoder uten data Men jeg Ble kvitt lugginga i dag.
Thomas Alexander Schmidt Skrevet November 17, 2014 Forfatter Skrevet November 17, 2014 Hva hjelper det mot å null stille hjernen egentlig da? Blir bilen bedre og tilpasser den seg da til min kjøring etterpå?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå