bj0rnar88 Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 har en e39 525dat 01, som er ganske tung på rattet. ikke veldig,men slik at d er irriterede. den har vert slik de 5 årene jeg har hadt den. denne bilen har realtivt lite utsyr. har en kamerat som har samme bilen, og mye mere utstyr, og denne er veldig lett på rattet. er det noe ekstrautsyr som gjør at hans er mye lettere enn min? noe som kan monteres på min? er yrkessjåfør å kjører mye,så er irriterenes etter noen dager på jobb, og så sette seg i bmw`n også må jeg anstreng bare for litt sporing. takker for svar Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kristiansan'årn Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 Kan være sleperingen. På min før jeg bytta ratt till det jeg har nå var det slepering. Men på det nye rattet uten airbag var det ikke slepering. Og rattet ble mye lettere å kjøre med Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Robin L Skrevet November 14, 2014 Share Skrevet November 14, 2014 jepp det finnes servotronic. har dette på 740n og det er genialt. sjekk om du har servotronic med å skrive inn 5 site nummer i rammenummeret på bilen i linken under : ) -har du servotronic, så sitter det en ventil på forstillinga en plass (usikker på e39) som styrer fastheten. om denne er tatt kveld så blir den tung hele tiden, evt så kan det være modulen som styrer denne ventilen. er det ikke servotronic så kan det jo være foringer elns kanskje. husker e39n jeg hadde var og ganske fast på rattet. e34n og er det igrunn. kan hende det er normalt ; ) http://www.bmwarchiv.de/vin/bmw-vin-decoder.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå