bimmer2death Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Hei alle sammen!! jeg har en bmw 5serie. E60 08 modell facelift. Jeg lurer på om jeg kan bruke støtfanger sett til bmw 5serie 04 modell? jeg har skadet min frontfanger og bakfanger. Billigere å kjøpe brukte deler enn å reparere skadene. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SweetBMW Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 Hvis du har Msport så kan du det. Men Facelift Ikke Msport har mindre pdc følere enn msport Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bimmer2death Skrevet November 16, 2014 Forfatter Share Skrevet November 16, 2014 Hvis du har Msport så kan du det. Men Facelift Ikke Msport har mindre pdc følere enn msport Takk for svaret! =) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 16, 2014 Share Skrevet November 16, 2014 ...og om du ikke har M-tech, og heller ikke planer om å montere det, vil et slik bytte senke verdien på bilen mer enn det nye fangere koster. SweetBMW reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå