TRF Skrevet November 16, 2014 Skrevet November 16, 2014 (endret) Har ei tannstang liggende fra reservedelspakke til en z4vln bil. Denne skulle være original BMW Motorsport, men mye tyder på at den ikke er det. På den positive siden så har den kjapp utveksling (ca 54-55mm per turn fra senter), er i meget god stand, og skal ha modifisert "ventiler" for å brukes med elektrisk servopumpe (merc A klasse som de fleste bruker). Den har vært så vidt brukt på en z4 vln bil. Den er merket med tusj som "vln _ett eller annet_ kurz". Passer ikke standard bolt avstand til e46. 4700,- evt bud. Endret November 22, 2014 av TRF-Racing
TRF Skrevet November 17, 2014 Forfatter Skrevet November 17, 2014 Turn fra lock til lock sier lite om hvor kjapp den er, men ca 3 runder. Det vil i praksis si at stanga er litt kjappere enn den velkjente gamle z3 1,9 tannstanga, og har enda mer totalt rattutslag. Om ikke det kom klart fram så er denne altså neste for "som ny" å regne.
TRF Skrevet November 17, 2014 Forfatter Skrevet November 17, 2014 Ikke bolt on. Likt boltmønster på alle. Z4 vln har dog en spesiell egen travers, trolig derfor det ikke er samme avstand mellom bolthull. Men, i utgangspunktet var planen å bruke denne selv på min e46, så det lar seg fint gjør å sveise om fester på travers.
Hansaen Skrevet Desember 17, 2014 Skrevet Desember 17, 2014 Kan du måle avstanden mellom bolthullene til innfestningen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå