Sandre_m Skrevet November 18, 2014 Skrevet November 18, 2014 Heihei! Knuste e39 520i'en min inn i et tre for en stund tilbake. Fant meg så en ny bil, en e39 523i Betalte 17k, heeelt dønn orginal Har den svarte 520'en som delebil, noe denne bilen her sårt trenger! Måtte kjøre hjem med halv girkule for kona hans hadde mista halvdelen... Har allerede tatt en god del deler fra den og bytta over. Har orginale hella facelift lykter forran og facelift bak som skal på, pluss ny fanger og myyye mer! må bytte servopumpe på den og radiatorvifte ++. Er også litt overflate rust og flater som må lakkes Har ett sett BBS LM replica felger som skal på til sommeren, 19x9,5 og 8,5. Liste over det som skal gjøres: Bytte girkule og girskinn Bytte radiatorvifte Putte på den custombygde eksosen fra 520'en Facelift lykter forran og bak M framfanger BBS Lm Supersport Black evo Koble opp anlegget mitt Skinninteriør(?) Leppe 523i badge bak? Fjerne rust og lakke Bytte plugger, olje og filter Bytte til LED interiørbelysning Kommer vel mer etterhvert Flere bilder av den kommer snart også, alt i alt er jeg veldig fornøyd! Tilbakemeldinger er morro btw *hinthint*
williamwiers Skrevet November 19, 2014 Skrevet November 19, 2014 Følger med her liker planene, blir det moderat senk eller "all in" med mye senk? håper på det siste
Mariuskv Skrevet November 19, 2014 Skrevet November 19, 2014 følger her og! gå for coilovers ja, og skru i bunn mener du at du vil fjerne 523 merket visst du har det? det må du gjøre i såfall
Sandre_m Skrevet November 19, 2014 Forfatter Skrevet November 19, 2014 Skrus i bunn skal den ikke her blir det moderat senk, liker heller function > form. Kan uansett ikke ha for lav bil, kommer meg engang ikke opp til huset da eller noen andre steder her jeg bor for den slags skyld...
Gabz Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Følger med her Pøs på med bilder! Sandre_m reagerte på dette 1
Enes Yakici Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Gratulerer med ny bil. Får vell følge litt med på hvordan denne 5eren kommer til og bli.. Sandre_m reagerte på dette 1
Skare1 Skrevet November 20, 2014 Skrevet November 20, 2014 Følger med her også! Sandre_m reagerte på dette 1
Sandre_m Skrevet November 20, 2014 Forfatter Skrevet November 20, 2014 Gratulerer med ny bil. Får vell følge litt med på hvordan denne 5eren kommer til og bli.. Tusen takk! Da er det på tie for første update! Har gjort myyye med bilen siden jeg kjøpte den for 6 dager siden Servoen på bilen hylte så jææævelig at det hørtes ut som en gammel opel! Selv når du ikke rørte rattet engang... Fikk byttet servopumpa fra 520'en over, ingen ulyder i det hele tatt! Vifta på bilen var knekt på mange plasser og det var massiv slark, så vi bytta vifta fra 520'en over. Vifta fra 520'en var dobbelt så stor og bråka myyyye mer... Kan den være fra en V8 eller noe sånt tru? Greit med delebil ja! Dro så mye falkluft atte Måtte bytte panserlås for denna var i såppas dårlig stand at nyrene måtte av hver gang panseret skulle åpnes :lol Lyktebytte! Har også byttet til svarte nyrer da Det var vel alt for denna gang! Nå er bilen i full teknisk stand overogut
Sandre_m Skrevet April 24, 2015 Forfatter Skrevet April 24, 2015 Veldig mye har skjedd faktisk! Har fått på ny eksos, fanger, mye oppgraderinger på utstyrsnivå osv skal lage en ordentlig update snart, må bare få satt på de nye delene jeg fikk akuratt idag: Så dette får være en liten teaser for en stoor update
Sandre_m Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Skrevet Mai 31, 2015 Da kom endelig den etterlengtede oppdateringen! Nei faen det gjorden den ikke, kjøpte meg en orginal 325i isteden! Ehehe fikk bytta vekk homolyktene som sto på med en gang jeg kom hjem også! Fyfaen så gay de var
williamwiers Skrevet Mai 31, 2015 Skrevet Mai 31, 2015 Nicenicenice! godt du fikk byttet til skikkelige lykter og blinklys
Sandre_m Skrevet Mai 31, 2015 Forfatter Skrevet Mai 31, 2015 (endret) Ja måtte det, det var helt sikkert, tenk og kjøre med noe sånt, var sånn lilla LED stripe som var parklys... Så meg selv i vinduet på butikken, blei flau [emoji14] merka at det var orginal diffbrems på denne på veien hjem også, ga litt på noen ganger når det var vått, slapp som bare faen, lå sidelengs i rundkjøring på 3k rpm, er ikke vandt med sånt jeg, er jo E39 kar [emoji14] Endret Mai 31, 2015 av Sandre_m
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå