kristoffersandnes Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Skrevet Februar 24, 2015 Var litt tøft med skruer også da Jo er da det, men syns det blir et mer komplett utseende med ringen rundt der. Kul bil, kule felger, kult prosjekt lykke til, følger med på denne Tusen takk
SauenShaun Skrevet Februar 25, 2015 Skrevet Februar 25, 2015 Følger! Tror denne kommer til å bli strøken[emoji111]️
kristoffersandnes Skrevet Februar 27, 2015 Forfatter Skrevet Februar 27, 2015 Begynt jobben med å bytte hjulbuen bak på venstre side. Jeg hater rust
kristoffersandnes Skrevet Februar 28, 2015 Forfatter Skrevet Februar 28, 2015 scoot reagerte på dette 1
scoot Skrevet Mars 2, 2015 Skrevet Mars 2, 2015 Veldig fint å se at du virkelig tar problemet ved roten, dette lover bra!
kristoffersandnes Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Skrevet Mars 3, 2015 Veldig fint å se at du virkelig tar problemet ved roten, dette lover bra!E28 er bmwn jeg liker aller best så vil ha et godt eksemplar selv Prøver å få fjernet så mye som mulig når jeg først holder på. Mesteparten av innerskjermen er nå reparert. Så da blir det tilpassing av ny skjerm:)
kristoffersandnes Skrevet Mars 3, 2015 Forfatter Skrevet Mars 3, 2015 blir konge dette husk og ta bilder Tusen takk for veldig mye hjelp av en god kompis. Mer bilder kommer
kristoffersandnes Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Skrevet Mars 10, 2015 Innerskjermen er reparert for rust. Gått over alt med vinkelsliper og pusseskive før jeg vasket den i silikonfjærner, syregrunnet og grunnet den med wurth sin rustprimer. Mellom innerskjerm og hjulbue bruker jeg volvo sin sveiseprimer. Reperasjonsstykket er ferdig tilpasset, mattet ned, syregrunnet, maskeringsteip rundt plasser det skal veises. Så ble det lagt wurth sin rustprimer over syregrunningen igjen og sveisegrunning der plater ligger mot hverandre Litt prøvemontering. Er en uorginal platebit så passformen var ikke helt 100% men det ordnet seg. Punktet litt men er ikke jeg selv som sveiser men en kompis. Ble litt stor glipe øverst men den den får bare fylles med sveis Sandblåst noe småtteri som det var litt overflaterust på. Vasket med silikonfjærner, wurth rustmelk, syregrunning og til slutt wurth sin rustprimer. Noen kompiser som har det artig...
Enes Yakici Skrevet Mars 11, 2015 Skrevet Mars 11, 2015 Denne bilen har jeg troa på! Følger med i denne tråden, fine felger du har fått deg også!
bmwpower86 Skrevet Mars 12, 2015 Skrevet Mars 12, 2015 felgene var grise tøffe :)eer så digg og se att nien fixser opp de gammle traverne
kristoffersandnes Skrevet Mars 14, 2015 Forfatter Skrevet Mars 14, 2015 Denne bilen har jeg troa på! Følger med i denne tråden, fine felger du har fått deg også! Tusen takk for fine ord:) de skal bli fine som de kan. De har levd et hardt og fælt liv som vinterfelger....felgene var grise tøffe :)eer så digg og se att nien fixser opp de gammle traverne Tusen takk! ønske de hadde hatt litt breiere kant foran men de er fine likevell:)Ja, man må virkelig ta vare på slike gamle travere de er ikke for ofte å se lengre
Hoatran9 Skrevet Mars 16, 2015 Skrevet Mars 16, 2015 Liker hva jeg ser, fått en god del ideer om ting! Stå på, håper dett blir bra, Følger.
kristoffersandnes Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Skrevet Mars 18, 2015 Liker hva jeg ser, fått en god del ideer om ting! Stå på, håper dett blir bra, Følger. Tusen takk kommer vel mer bilder over helga.Ny framskjerm til høyre side da den første orginal jeg fikk hadd dårligere passform enn forventet. Koed ordner alltid opp
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå