Anders958 Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Hei:) Kjøpte meg en e53 for noen uker siden. Problemet er at jeg ikke har lys i navien. Den fungerer som den skal, men finner ikke ut hvordan jeg får stille opp lys styrken.. Trodde det skulle være en innstilling for Brightness, men det har jeg ikke. Noen som har noen tips eller har hatt dette problemet? Håper på svar! Mvh Anders Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otis Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Om du holder inne meny knappen i 8 sekunder så skal det åpenbare seg en meny som du kan stille det på. Dog så kan det like gjerne hende at lysrørene er dårlige og dermed lyser dårlig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Ellingsen B. Skrevet November 21, 2014 Share Skrevet November 21, 2014 Årsmodell/ 16:9 eller gamle typen med liten skjerm? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders958 Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 Prøvde å holde inne meny knappen. Fikk da opp Service mode, og var ikke noe å stille på av lys styrke.. Ja er en 16:9 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anders958 Skrevet November 21, 2014 Forfatter Share Skrevet November 21, 2014 2002 modell Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Kan dette hjelpe? http://www.bimmernav.com/Advanced_Programming_and_Secret_Menus_of_the_BMW_Widescreen_Navigation_Display.html Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Cab3serie2009 Skrevet November 22, 2014 Share Skrevet November 22, 2014 Kan det hende at du har knapper på blinklysspaken som kan brukes til å meny-navigere? Systemet er lagt opp slik på E93. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå