Kvarg Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Hei! Jeg har nylig gått til innkjøp av em BMW 320D E91 2008'. Jeg har ikke fått bilen enda, så jeg har ikke mulighet til å sjekke utstyr fysisk. Bilforhandleren sa at bilen hadde utvidet lydpakke, men jeg finner ingen informasjon om dette ved å søke opp VIN-nummer. Jeg har lest følgende: "A vehicle equipped with CCC will always come with the Top-HiFi Logic7 system with 420 Watts of power as standard." Også har jeg lest noe om at "P7R7A Innovation package" kan ha noe med stereo å gjøre.. Noen som vet noe om dette? Nedenfor ser du bilens spesifikasjoner og tilleggsutstyr: BMW 320D E91 Serie: 3erBody Type: Touring / SUVProduction Date: 2008-01-17Engine: 2.0L (N47)Maximum Power: 177 PS (130.0 kW)Fuel type: DieselGearbox: ManualColor: BLACK SAPPHIRE METALLIC (475)Interior: LEDER DAKOTABEIGE (LCB4) S534A Automatic air conditioning S540A Cruise control S1CAA Dummy-SALAPA S428A Warning triangle and first aid kit S430A Interior/outside mirror with auto dip S431A Interior mirror with automatic-dip S481A Sports seat S563A MAKE-UP MIRROR ILLUMINATED S609A Navigation system Professional S620A Voice control S8SPA Control unit COP S459A Seat adjustment, electric, with memory S520A Fog lights S521A Rain sensor S522A Xenon Light S524A Driving-light control S704A M Sports suspension S322A Rear chrome strip discontinued S494A Seat heating driver/passenger S502A Headlight cleaning system S508A Park Distance Control (PDC) S302A Alarm system S710A M sports steering wheel, multifunction S760A High gloss shadow line S249A Multifunction f steering wheel S423A Floor mats velours S464A Ski bag L801A NATIONAL VERSION GERMANY S863A Dealer List Europe S879A Operating instructions German S548A Kilometre speedo S386A Roof railing S715A M Aerodynamics package S775A Headlining anthracite S321A Model lettering P337A M Sports package S612A BMW Assist S616A BMW Online S633A Preparation, mobile phone, Business S8SCA Telematics access request,country-spec. S851A Language version German S6ABA Control, Teleservices S1CBA CO2 equipment S402A Panorama glass roof S5ACA High-beam assistant S6AAA BMW TeleServices S7SPA Navi Professional/m.-ph.prep. Bluetooth S417A Roller sun visor, rear door S934A Dummy-SALAPA S936A Light alloy wheel rims "SA" S964A Pseudocontrol f.countryversion/opt.extra S4AEA Armrest front, retractable P7RSA Package Comfort S1CDA Brake Energy Regeneration S2MEA BMW alloy wheel, M double spoke 194 [bMW Wheels Style 194] S4MGA Int. mouldings aluminium glacier-silver S1CCA Auto start/stop function P7R7A Innovation package --------------- Kvarg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
awt Skrevet November 24, 2014 Share Skrevet November 24, 2014 Om det er utstyrslisten til den aktuelle bilen har du helt vanlig standardanlegg. Hadde du hatt utvidet anlegg ville det stått 676 Hi-Fi eller 677 Hi-Fi professional Logic7. Andre anlegg man kunne få til disse bilene var 688 Hi-Fi Professional Harman/Kardon (etterfølger til 677) og 752 Individual sound system (kun biler med seks sylindre eller mer). Det kan jo naturligvis være at bilen har et ettermontert anlegg av et eller annet slag (enten uoriginalt, eller f.eks. Alpine-anlegget som er et offisielt ettermonteringsanlegg fra BMW), men fra fabrikk har den ikke noe ekstra. "A vehicle equipped with CCC will always come with the Top-HiFi Logic7 system with 420 Watts of power as standard." Dette stemmer ikke. Vil tro du har dette fra et amerikansk forum, og de har litt annet utstyr som standard enn vi har her. Endel modeller har Hi-Fi-anlegget som standard der borte, men jeg tror ikke noen har Professional som standard (muligens med unntak av M3). Også har jeg lest noe om at "P7R7A Innovation package" kan ha noe med stereo å gjøre.. Pakkene har forskjellig innhold fra land til land, og år til år, så dette er ikke noe fasit. Uansett så ville anlegget stått i utstyrslisten som egen post. quandt1960 reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kvarg Skrevet November 24, 2014 Forfatter Share Skrevet November 24, 2014 Da får jeg håpe det er ettermontert noe spennende! Tusen takk for et meget godt svar! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå