Gabz Skrevet Desember 24, 2014 Share Skrevet Desember 24, 2014 (endret) Hadde lignende problem med dem før. Ikke svar på telefon eller mail når det var noe problemer. Tok myye lengre enn den skulle også. Ræva kundeservice hos dem, synes jeg. Eneste grunnen til å bruke dem er prisene. Men godt å se at bilen er på bedringens vei! Endret Desember 24, 2014 av Gabz Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 24, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 24, 2014 Hadde lignende problem med dem før. Ikke svar på telefon eller mail når det var noe problemer. Tok myye lengre enn den skulle også. Ræva kundeservice hos dem, synes jeg. Eneste grunnen til å bruke dem er prisene. Men godt å se at bilen er på bedringens vei! Begynt å bli rimelig småirritert ja! skal ikke handle hos de igjen når det er ting som "haster". Ja utrolig greit at det ikke gikk værre! men muligens en felg som er skeiv som fy.. skal sjekke dette imorgen, litt irriterendes da det nettopp er kjøpt inn felger og vinterdekk på de ikke letteste felgene å få tak i heller, i 18". Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 24, 2014 Share Skrevet Desember 24, 2014 Ja, ser den.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ZGasi Skrevet Desember 25, 2014 Share Skrevet Desember 25, 2014 Sånn er e39 skal være flott! Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 (endret) Da var bilen på veien igjen! Endelig Rimelig lei av å rette ut front osv nå.Men for øyeblikket har jeg bare på preface fanger og rettet ut panser gamle panseret, har kjøpt nytt og dette skal leveres inn til lakk sammen med ny m fanger. Har også bestillt nye hella frontlykter fra Koed Endret Desember 29, 2014 av Mariuskv williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Kjøpte du nye hella facelift xenon lykter? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 Nye halogen hella Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Desember 29, 2014 Share Skrevet Desember 29, 2014 Gratulerer! Bilde? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Desember 29, 2014 Forfatter Share Skrevet Desember 29, 2014 (endret) Takk, utrolig deilig å kjøre igjen Kan vell fikse bilde imorgen! Endret Desember 29, 2014 av Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Glenny93 Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 sjer det noe her? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 21, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 21, 2015 Tja, nytt panser og fanger er inne til lakk, det er det som gjenstår før det blir som før så blir en bildeupdate nå til helgen satser jeg på Ellers har jeg fått nye sommerdekk som skal på rondellene, det blir også gjort i helgen Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 21, 2015 Share Skrevet Januar 21, 2015 Har du forresten noen bilder av gamle touringen med rondelene? har kjøpt tilbake mine men usikker på om jeg skal gjemme de vekk eller bruke de usikker på om 18" blir litt for lite på touring Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Januar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Januar 22, 2015 (endret) Har du forresten noen bilder av gamle touringen med rondelene? har kjøpt tilbake mine men usikker på om jeg skal gjemme de vekk eller bruke de usikker på om 18" blir litt for lite på touring synes selv at 18" ikke blir for lite fyller hjulbuene bra med 40 profil på dekkene og selfølgelig senk.. Dårlig bilde, men men Kunne gjerne kjørt 19", men det er maks størrelse Endret Januar 22, 2015 av Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Januar 22, 2015 Share Skrevet Januar 22, 2015 Får vel bare klaske på dekk og prøve ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Januar 28, 2015 Share Skrevet Januar 28, 2015 19 er for stort. Hehe, skal en ha det lavt er 18 maks:-) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå