Freakshow Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Litt rart spørsmål, men kan man dra til en dekkforhandler å be dem ta på et dekk som er alt for smalt for felgen? (mye strekk) eller vil de nekte? Fin E39 forresten Marius! Om de vil nekte er vel opp til hver enkelt dekk omlegger, kommer nok helt Ann på om han får det til ellerno Det vanskelige med å legge et alt for smalt dekk på en brei felg er ikke å legge det på er å få luft i de Sent from my iPhone using Tapatalk Mariuskv og HenrikSolberg reagerte på dette 2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 lakt såvidt litt når jeg kjørte med 215/40 på 10'' brede ac felgene mine med namkang ns2... Kompis har kjørt med 215/35 på disse rondellene før, 10", men hadde mye problemer med at det hoppet av osv då Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Ja det er litt vell ekstremt! hjelper jo faen ikke uansett hvor mye luft du fyller i de Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Litt rart spørsmål, men kan man dra til en dekkforhandler å be dem ta på et dekk som er alt for smalt for felgen? (mye strekk) eller vil de nekte? Fin E39 forresten Marius! Er en dekkmontør her i området som gjør alt du spør om det bruker sånn sjokkfyller når man legger på strekk, legger dekket midt på felgen med press rundt helst så "skyter" man jævlig med bar inni takker! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 Ja det er litt vell ekstremt! hjelper jo faen ikke uansett hvor mye luft du fyller i de Sent from my iPhone using Tapatalk Haha nei det er kanskje litt for drøyt så han gikk over til 225 igjen som var litt mer holdbart å kjøre med Freakshow reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 Er en dekkmontør her i området som gjør alt du spør om det bruker sånn sjokkfyller når man legger på strekk, legger dekket midt på felgen med press rundt helst så "skyter" man jævlig med bar inni takker! Hadde sjokker på gamlejobben funker fint å skyte flasker osv med xD Er ikke alltid den funker hvis det er for lite gummi da må man som oftest ty til lighter gass Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
tommyheimberg Skrevet Februar 17, 2015 Share Skrevet Februar 17, 2015 225/40 var eneste jeg klarte og få til og holde på lufta i mine gamle d58 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 17, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 17, 2015 225/40 var eneste jeg klarte og få til og holde på lufta i mine gamle d58 , nydelig bil btw Hmm, får prøve litt til med det dekket der Takk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 ville nok hatt minst 235 på 10" felg Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 ville nok hatt minst 235 på 10" felg neesj spørs på hva bil, og motor, denne bilen her blir bare å få lavest mulig med strekk osv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Februar 18, 2015 Share Skrevet Februar 18, 2015 haha sant nok! men hvis du skal ha så lav profil ville jeg kanskje prøvd toyo dekker! hørt de skal være veldig greie med strekk! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 18, 2015 Hmm, åå? må prøve litt til med det jeg har, liker ikke tanken å bestille nye igjen får gjøre en innsats med startgass, jekkestropp og trykkluft i helgen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 22, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 22, 2015 Har ikke sjangs til å få det til å holde på luften.. Er muligens en smårift i dekket etter dekkmontøren tok det på. Lekker såppas mye at ingenting av det vi har gjort hjelper så blir å bestille 235/35 dekk no og prøve igjen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Februar 24, 2015 Forfatter Share Skrevet Februar 24, 2015 (endret) Ikke noe opptur med dekket enda.. Men, en vask måtte til idag! kan ikke fordra å kjøre på denne saltlaken vi har her Men bilen ble polert med noe turtle poleringsmiddel tidligere i høst så alt løsner som en drøm Endret Februar 24, 2015 av Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Februar 24, 2015 Share Skrevet Februar 24, 2015 Lekkert Men originale facelift-baklykter må du skaffe deg! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå