Freakshow Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Så veldig bra ut! Hvor mye må du space for å få det helt sånn? Ser jo ut som det går kant i kant ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 2, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 2, 2015 (endret) Så veldig bra ut! Hvor mye må du space for å få det helt sånn? Ser jo ut som det går kant i kant ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Kjører H&R 25mm spacere rundt hele bilen Endret Mars 2, 2015 av Mariuskv Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 2, 2015 Share Skrevet Mars 2, 2015 Du får legge ut bilde bak når du får på hjula ^^ Sent from my iPhone using Tapatalk Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gabz Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 Så du la ut bilen på fæisbukk? Skulle gjerne kjøpt den om jeg hadde hatt pengene. Hva har du av planer for neste bil da? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Freakshow Skrevet Mars 7, 2015 Share Skrevet Mars 7, 2015 ja så det jeg også! hva er planen nå? xD du bytter jo i hutt å gevær du! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
williamwiers Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 (endret) Hehe, skal la være å røpe noe Endret Mars 17, 2015 av WilliamW Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
AdrianK Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 Hva blir neste bil? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 8, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 8, 2015 Hmm vi får se da williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mathias Holtsdalen Skrevet Mars 8, 2015 Share Skrevet Mars 8, 2015 tipper e36 m3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Rallaren Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Tja, nytt panser og fanger er inne til lakk, det er det som gjenstår før det blir som før så blir en bildeupdate nå til helgen satser jeg på Ellers har jeg fått nye sommerdekk som skal på rondellene, det blir også gjort i helgen Hvor lakka du dem? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 10, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 10, 2015 Hvor lakka du dem? Lokalt lakkverksted Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
low'n'slow Skrevet Mars 10, 2015 Share Skrevet Mars 10, 2015 Ja nå er jeg spendt på hva du ska bytte "emfemtyven" ut med?? :D Mariuskv reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tsf Skrevet Mars 13, 2015 Share Skrevet Mars 13, 2015 Har du link til spacerene du kjører med? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 13, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 13, 2015 Har du link til spacerene du kjører med? Hmm finner de på qwt H&R skrudde spacere Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mariuskv Skrevet Mars 18, 2015 Forfatter Share Skrevet Mars 18, 2015 Blir henting av ny bil imorgen "drømmebilen" 530d e60! Og den bilen skal jeg beholde en lang stund williamwiers reagerte på dette 1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå