SebastianJohansen Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 Har kjøpt meg en E36, og har lyst til å gjøre den strøken, men er litt tom for ideer om hva jeg kan bytte ut, eller f.eks gjøre for å få den finere å se til, den er fin i lakken osv, litt lite info, men alt kan jo gjøres, så setter pris på om noen kommer med bilder eller ide'erLepper, felger, framfangere, bakfangere, skjørt, speil, eksosanlegg, film, interiør fikser osv osv.Lurer også på om noen vet hvorfor det elektriske vindu heisen ikke vil gå ned eller opp dersom jeg trykker ned knappen for det.. Kan ikke akuratt mye om bil, men er interisert i å forstå i hvertfall, setter pris på kommentarer Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 (endret) Hvis du har funnet deg en strøken, original E36 325i, så ville jeg gjort minst mulig med den. Evt satt på M-plast og felger. Vindusheisen kan være defekt knapp, ledningsbrudd, eller sikring. Endret November 25, 2014 av *BB79* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Clutch Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 m- tech fangere er et must syntes jeg har du bilde av bilen? Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
*MrB* Skrevet November 25, 2014 Share Skrevet November 25, 2014 En original, ustylet E36 325i i god stand begynner å bli et veldig sjeldent syn. Det er grunn god nok til å ikke røre den, uavhengig av hva som er stilig. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SebastianJohansen Skrevet November 26, 2014 Forfatter Share Skrevet November 26, 2014 Hei setter pris på alle kommentaran har nånn bilda med og uten angel eyes (angel eyes står på no) å har planer om å lakker bilen (svart tror æ) å vet ikke helt ka det e som må til for å få den finer så om noen har ideer har det vært stort såtte pris på, hvis dokk vil sje mer ellerno må dokk bare sifra, vet ikke helt alt dokk vil se [emoji4][emoji1] Setter pris på svar [emoji4] Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
LK Skrevet November 26, 2014 Share Skrevet November 26, 2014 (endret) Den bilen er orginalt en 320. Skulle jeg gjort noe med en helt orginal E36 ville jeg hatt moderat senk og passende felger,ikke så mye mer. Skal du lakkere den ville jeg lakkert den opp i den orginale svartfargen. 2 forskjellige skiltnr på bildene? Endret November 26, 2014 av LK Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SebastianJohansen Skrevet November 27, 2014 Forfatter Share Skrevet November 27, 2014 Du har rett i det LK [emoji4] Har du tips til felger? (Størrelse/farge osv) Og jaa, det er kanskje ikke så mye å gjøre.. Hm, vurderer å valse hjulbuer, og sette på full M3 styling på den, vet ikke ka dokker synes? [emoji4] e helt åpen for idea Sent from my iPhone using Tapatalk Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nyheim Skrevet November 27, 2014 Share Skrevet November 27, 2014 Valsing er etter min mening bare noe man gjør om man skal absolutt lakkere bilen. Hvis ikke, så er det bare idiotisk for lakken sprekker og rusten kommer Har litt hjulbue rust på alle 4 på min pga forrige eier valsa. Og det er ikke verdt det Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå